Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2010 09:11 - Нежно
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2465 Коментари: 14 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ти в роля влизаш, с женски ник ми пишеш.
Усмихвам се и все едно ти вярвам.
Успя и днес ти пак да ме усмихнеш.
Усмивката на теб  я подарявам.

Красиво слънце днес отново грее.
Непредвидим е утрешния ден.
И само някой тука да посмее
да развали миг с обич сътворен!

Ще бъда буря, край, начало.
Ще бъда лъч сред сивата мъгла.
Сърцето ти чрез вярност е успяло
до моето да стигне с топлина.

Рисувам по стъклото детелина,
цветя безброй и мъничко сърце.
Далечен път писмото ми измина,
но те намери. Ти пък го прие.

А приказката още продължава.
Не мога да поставя точка тук.
Сърцето ми при твоето остава.
Не го разбивай с тежкия си чук!

Пази го. Просто нямам друго,
което да те пази вместо мен.
Където и да съм до теб ще бъда
чрез мислите си всеки божи ден.





Тагове:   нежно,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - Казано простичко, но колко сила крие...:)
28.02.2010 09:40
"Сърцето ми при твоето остава.
Не го разбивай с тежкия си чук!

Пази го. Просто нямам друго,
което да те пази вместо мен."

Приеми възхищението ми!!! Поздрав и усмивка... :)
цитирай
2. zabavnata - divna8
28.02.2010 09:51
Благодаря ти.:)
цитирай
3. анонимен - обречена история. вярност и женски ...
28.02.2010 10:55
обречена история.
вярност и женски ник?!
И с цел да ти разваля мига - приготви си предпазители за сърцето, защото чукът идва.
вярност и женски ник
абсурдът на абсурдите!
играта на поредния плазмодий
иначе хубаво стихче.
пс- той, в женски ник, със сигурност има още десетки сърца като твоето да го пазят. Смятай колко много му е ценно сърцето ти! Дранннннн! (това е от чука)
цитирай
4. zabavnata - анонимен
28.02.2010 10:59
Благодаря ти за отрезвителния шамар! Чука отдавна е свършил своето, не остана вече какво.:((
цитирай
5. анонимен - поредната жертва на виртуален вампир
28.02.2010 11:13
бегай от него. с женски или с мъжки ник, все е боклук на боклуците, а ти стихотворение му посвещаваш, що за балък си
цитирай
6. zabavnata - анонимен
28.02.2010 11:27
Вампирите са навсякъде.Виртуални, реални....Ако не се страхуваш от Вампира и го допуснеш достатъчно близо, без да прекрачваш границата, ако го обичаш ?
Ако го познаваш от реала като най-милия и готин човек на света, а си чула за него най-ужасните истории. Той никога не ме е наранявал и не би го направил, защото аз знам, че ме обича не по-малко, отколкото аз него. Той не е боклук, въпреки, че често се обвинява и се мисли за такъв. Хората обичат да слагат етикети"Добър" , "Лош", а всъщност всичко е относително, не абсолютно.
Балък...Може би...Може би...Просто му вярвам! Говорим си с поглед, без думи и пак е истинско!
Анонимен, защо не влезеш с ника си?
цитирай
7. анонимен - от ан 3 относно 6
28.02.2010 16:03
Вярваш ли му? Наистина ли му вярваш? За какво му вярваш? Че е добричкият мъж облечен в женски ник? Защо като е най-милият човек на света и най-готиният не ти пише от мъжкия си ник и не защити това, което уж виждаш в реала, Голямата ти вяра?
Пази си сърцето. Там винаги има нещо за доразмазване.
"Говорите си с поглед"
Аман от заблудени жени! След време като те премаже окончателно (защото явно от стихчето си личи, че си още в началната фаза), искам да се върнеш тук и да си помислиш какво точно ти е казвал с поглед. Ако и тогава не си разбрала, че това ,което пишеш е пълен розовелник присъщ на влюбена 13 годишна ученичка, значи положението при теб е много отървано.
Обичай си виртуалната женска, която в реалността е мъж. Вярвай й! Така ще я превърнеш в истински мъж, с който се говори само с очи.
бахти абсурда!
цитирай
8. zabavnata - анонимен 7
28.02.2010 18:26
Мерси. Истински се забавлявах на написаното от теб.
Боже, пази сърчицето ми. Първо на първо не съм на 13! Второ - ОМЪЖЕНА съм! Трето не се влюбвам толкова лесно! Четвърто - Не се срещам с хора от виртуала, като изключим колективните срещи. Пето - тук става въпрос за боички и въображение, творчество демек...Представих си, че всеки може да се представи за всеки във виртуала и понякога това да боли дори...
--------------------------------------------------------------------------
П.П. Всъщност спорим за нещо измислено! Все пак ти благодаря за загрижеността. За мен това това е много! По същия начин се карам на порасналата си дъщеря за нейно добро! Гуш от мен!;)
цитирай
9. анонимен - zabavnata
28.02.2010 20:01
прочети си пак коментар номер 6 и после помисли колко много ти вярвам, че всичко, което си написала е въпрос на чистото ти въображение.
нищо, няма лошо да се предпазваш. точно това беше целта ми. да видиш чука навреме.
цитирай
10. zabavnata - анонимен 9
28.02.2010 20:55
Тук визирах човек от реала, не от виртуала. Бях чула ужасни неща...Косите ти да настръхнат направо! Все пак случайността ме срещна очи в очи с него. Държах се лошо, ужасно направо...И все пак го усещам като приятел. Доказал го е с дела, не с думи!!! Вероятно е дори да не знам всички добрини, които е направил ... Въпросът е, че той поиска и се промени, за ДОБРО. А аз вярвам в ДОБРОТО. Всеки има право на избор, нали? Един друг човек пък действително ми пише от два ника. И какво? Да го питам ли : "Ама ти защо така и така ме лъжеш? " Тъпо. А проблемите му и от двата ника едни и същи....И аз си говоря с него. Нищо нередно, нали?
И спокойно, никой не може да ме нарани. Може би отдавна вече съм мъртва...Или поне така се чувствам.
цитирай
11. ednaotvas - Така се зарадвах,
02.03.2010 04:28
като прочетох стиховете, но коментарите ме втрещиха.
Zabavnata, защо се обясняваш за съкровени неща на хора, които дори във виртуала са анонимни. Изживявай се твоите неща - радости и уроци. Не дължиш обяснения. Има хора, които винаги държат по един чук зад гърба си и само чакат да им подадеш нещо красиво, за да замахнат...
Позволи си да бъдеш щастлива, миличка! Сърцето може и да не е цяло, да има белези и рани, но тупти и побира целият ни свят. И има една част от него, която е недосегаема за нищо, извън любовта :*
цитирай
12. zabavnata - ednaotvas О, благодаря ти!
02.03.2010 08:54
Ако е грешно да се обича, то аз съм най-грешния човек на този свят!
Хубав ден и ти благодаря за подкрепата!:))
цитирай
13. ednaotvas - Не си сама!
02.03.2010 10:27
:*
цитирай
14. zabavnata - :*
02.03.2010 17:19
B L A G O D A R Q
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1942859
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930