Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2010 21:23 - На лелиното
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3424 Коментари: 22 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                        Анонимен-лелче...
                        Отговор от леля ти

-------------------------------------------
На сто години пак обичам лудо.
Един старчок все още е до мен.
Младеж, защо се виждаш в чудо?
Момичето държи ме още в плен.

Ще дойде ден и ти ще остарееш,
с бутилка бира, фас или трева.
Научи ли се, скъпи да живееш
или все още търсиш чуждата вина?

Аз виждам светове, дори вселени
в росата сутрин, в капката сълза.
Едни са хора, за любов родени,
а други злъчно тънат в сивота...

----------------------------------------

Анонимчо, жалък си. Бегай от моя блог, че яко си се насрал...




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Поздрави ,zabavna ,хубав стих...
23.07.2010 21:33
...Едни са хора за любов родени,
а други злъчно тънат в сивота ... Прекрасно казано .
Хубава вечер !
цитирай
2. анонимен - Това е положението.
23.07.2010 21:37
Младото изобщо не вярва, че остарявката е неизбежно явление. Смята, че ще мине метър.
цитирай
3. zabavnata - Здравей, Стелче!
23.07.2010 21:37
Тъкмо помечтах малко в твоя блог. Още веднъж: Поздрави за прекрасния ти постинг!
Спрях анонимните коментари, защото свободатта в Бг се бърка със свободия, лошотия и помия.
Бях длъжна да отговоря на последния анонимен дръзнал да мърси блог пространството с мнение, което не съм търсила...Може и един човек да ме чете, но искам да усещам позитивното, градивното, доброто.
Троловете вън!
цитирай
4. stix - :! :! :!
23.07.2010 21:43
Предишните ти стихове повече ми харесваха...
цитирай
5. zabavnata - kushel
23.07.2010 21:43
Ами...Ако на 36 за някои съм бабичка в пенсия...Аз още не се давам!
Всъщност веднъж гледах двама възрастни хванати за ръка, може би 70-80 годишни. Погледите им бяха блестящи, влюбени. За тях времето се беше превърнало в безвремие. Живееха в свой собствен свят, тъкмо защото никой от тях не знаеше колко време има на тази грешна зема. По-красива картина не бях виждала! Ако бях художник щях да ги нарисувам, олицетворение на хармония, щастие и любов! Винаги съм искала да бъда богата като тях, с емоции, с любов, с обич и уважение. Искам да остарея красиво и не ме е страх, че това ще се случи.
Аз обичам и винаги ще бъде така!
Лека вечер!:))
цитирай
6. zabavnata - stix
23.07.2010 21:46
И на мен. Това беше кратък отговор към един анонимен простак. Нова тема!
цитирай
7. blagovestie - Мдаа, много дразнят
23.07.2010 21:52
За какво му е каквото и да било на човек, ако отвътре мизерства...

Хубава вечер! :))
цитирай
8. zabavnata - blagovestie
23.07.2010 21:55
Психология. Малкият човек се чувства голям само, ако тъпче, отрича и руши. Всички сме ги виждали. Жалка картинка...
цитирай
9. scarlety - Ани,
23.07.2010 21:58
Аз виждам светове, дори вселени
в росата сутрин, в капката сълза.
Едни са хора, за любов родени,
а други злъчно тънат в сивота...

Ей този последният стих казва всичко.За дребните, пусти душици животът може би е свършил още на 25.Освен да ги съжалиш за ненавременното остаряване и похабяване,бедните анонимни нищожества,няма какво да сториш.Много хубаво си им го написала,но едва ли ще разберат нещо.
Хубава вечер!:)
цитирай
10. zabavnata - scarlety
23.07.2010 22:06
Омразата е отрова за душата. Нека тези дребни душици сеят отровата си другаде. Тук не са добре дошли!Аз искам да усещам позитивна енергия, усмивки, любов!
Прегръщам те!
Ани

цитирай
11. stela50 - Съгласна съм със scarlety, този стих казва всичко...
23.07.2010 22:53
Затова и аз съм го цитирала...А за възрастта...някои хора много рано остаряват-
Негативната енергия и омразата много състаряват ...Красотата ,любовта ,добрите чувства и положителните емоции - това е рецептата за младост на духа и на сърцето .
цитирай
12. zabavnata - stela50
23.07.2010 23:39
Всеки избира какъв да бъде! Лека нощ!:))
цитирай
13. moliv67 - хи хи
24.07.2010 00:40
готино
цитирай
14. zabavnata - moliv67
24.07.2010 08:54
Не мога да уча някой как да живее. Но някакъв анонимен няма да ми дава тон, това е със сигурност!
цитирай
15. stela50 - Естествено ,че никой няма право да те учи...
24.07.2010 14:06
Животът си е твой. Всъщност моите думи бяха отправени към тези ,които коментират ,не от интерес ,а за да внесат смут и неприятни емоции..Подкрепям те -
тук сме с добри чувства и е нормално да изискваме усмивки ,добронамереност и настроение....Съжалявам ,ако съм била неясна в първия си коментар.
Хубави дни ,zabavna !
цитирай
16. zabavnata - Здравей,Стела!
24.07.2010 18:49
Не съм канила сеирджии в блога си или поне не си спомням...Всъщност аз не се сърдя на анонимните "посерковци". Проблема си е техен и на вечноначумерените им физиономии.
Пиша не от необходимост някой да ми ръкопляска, а защото това си е моя свят.
Който трябва сигурно е разбрал.
Още веднъж: ВСЕКИ ИЗБИРА КАКЪВ ДА БЪДЕ!
цитирай
17. stela50 - Съжалявам много ,но мисля ,че отново навярно съм била неясна...
24.07.2010 19:34
Мисля ,че съм разбрала правилно ...А и стихът ми хареса.
Идвам тук ,защото ми харесва ,не съм била и никога няма да бъда от сеирджиите...
Искрено съжалявам за нотката на недоволство ,която улавям.
Винаги съм посещавала блога ти с най-добри чувства.
И оставам с такива .
цитирай
18. phoenix2000 - Чичо ти Феникс
24.07.2010 19:38
като си застраховател аз мога да те употребя ... за нещо
цитирай
19. zabavnata - stela50
24.07.2010 19:58
Стела, никога не съм се съмнявала в добрите ти намерения.Дори към недобронамерените си посетители съм била добра. Всъщност спрях само анонимните коментари, като нямам нищо против, ако някой ме ругае да влезе тук поне с ника си.Аз излязох тук с името и лицето си, но не за да се боря с вятърни мелници...
Няма недоволни нотки, особено след релакса на плаж "Варадеро"...Мммм!
цитирай
20. zabavnata - phoenix2000
24.07.2010 20:03
Аз съм от добрите, тези дето ходят без оръжия!:)))
Можеш да отправиш питанията си на ЛС. Дано да успея да ти помогна.Можеш да ме питаш също за AVON,Amway и др. На бизнес обученията лекторите казват, че всички теми са подходящи за дискусия без ПОЛИТИКА и РЕЛИГИЯ.
С най-добри чувства: Ани
цитирай
21. phoenix2000 - Добрите
24.07.2010 20:20
zabavnata написа:
Аз съм от добрите, тези дето ходят без оръжия!:)))
Можеш да отправиш питанията си на ЛС. Дано да успея да ти помогна.Можеш да ме питаш също за AVON,Amway и др. На бизнес обученията лекторите казват, че всички теми са подходящи за дискусия без ПОЛИТИКА и РЕЛИГИЯ.
С най-добри чувства: Ани


Знам, че си от добрите, то си ти личи :) И аз съм от добрите в един отбор сме, но не съм застраховател. Аз засега нямам въпроси, но скоро може да имам затова питам и може да се възползвам и мерси предварително:)
цитирай
22. zabavnata - phoenix2000
24.07.2010 20:28
Защо не. И както каза анонимния "лелчето" консултира хората дори за пенсионното осигуряване. Колко от родените след 31.12.1959 г. знаят кой е втория им пенсионен фонд. А дали сами са си го избрали, нищо, че имат право по закон?
Аз дори зеленчуците на пазара си ги избирам, защото ако се оставя на случайността вероятността да ми набутат кофти зеленчуци е по-голяма. Така че , ако се сърдя да се сърдя на себе си...
Поздрави и хубав уикенд за теб и хората около теб!:)
Ани
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1944665
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930