Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2011 16:39 - Алекс, много си щур, но си адски прав!:)
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1455 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
http://alexalex.blog.bg/tq-i-toi/2011/01/13/za-glupostite-prostotiiata-i-pomiiata.667102

Толкова добре си го казал.
"Когато се подпали чергата на съседа не е сигурно, че няма и ти да изгориш!" Нека не се делим на левскари и цесекари, на сини и червени, на богати и бедни, на....Всички сме ХОРА! Нека бъдем заедно, когато става дума за живота на едно дете.

Благодаря ти Алекс за позицията!
Днес е един, утре двама...Ще се събудим! Има надежда.


Тагове:   с теб сме,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Алекс човеколюбец?!
14.01.2011 17:32
Уж не сам пил нищо а какво ми се привижда.
цитирай
2. monaliza121 - Куш, не обсъждаме качествата на ...
14.01.2011 18:54
Куш, не обсъждаме качествата на Алекс.
Сигурно разбираш за какво иде реч.
цитирай
3. zabavnata - Куш, не сте ли съгласен?
14.01.2011 18:57
Казвам Ви, че преди всичко сме и трябва да бъдем ХОРА. Поне видях Алекс сред хората днес, пред ИСУЛ. Вие бяхте ли там, Куш? Представяте ли си, че не видях нито една бяла престилка!!! Никой от ИСУЛ не каза и две думи на разбитите от МЪКА близки на починалото дете. М Ъ Л Ч А Н И Е.
Ужасно е, когато виждаш БЕЗДУШИЕ. Защо не можем да приемем чуждата болка, да я почувстваме? Толкова ли сме закоравяли и претръпнали? Защо е тази жлъч?
цитирай
4. zabavnata - Лиза,
14.01.2011 19:02
Алекс беше там. Сигурна съм, че пак би го направил, за напълно непознати хора.
Алекс не е лекар, но предполагам е запознат с човешката болка, както и с човешкото безхаберие.
цитирай
5. анонимен - Защото всичко това са циркаджалъци.
14.01.2011 19:42
Мого добре знаете, че системното разрушаване на здравната система е заслуга нв алексовци и тия показни и нищо непостигащи мероприятия имат за цел да умият нечии гузни съвести. Язък за детенцето. Но вие и него използвате за самореклама. Просто прекалихте и станахте досадни. Прекален светец и Богу не е драг. Не ви вярвам изобщо.
цитирай
6. zabavnata - Да, всички сме КЛОУНИ! Но поне не сме УБИЙЦИ!
14.01.2011 21:47
Колкото до здравната ни система...Вярваш ли, че аз или Алекс сме я съсипали? Не звучиш убедително. За саморекламата...Излязох от работа и отложих важни неща за понеделник, вторник. Реших, че има нещо по-важно от парите и това е ЖИВОТА. Нека го уважаваме, нека го ПАЗИМ!
Лека вечер, Куш! Благодаря ти за минусчето. Много щях да се притесня, ако съм удобна и обичана от всички. Бъди здрав!
цитирай
7. анонимен - Минусчето не е от лично отношение, (доказал съм, че те харесвам)
17.01.2011 08:44
а изразява позиция към подобни мероприятия. Направете митинг пред Бойко и искайте одържавяване на медицинските услуги. Тогава ще съм най-отпред. Иначе, вашето е стреляне с халостни патрони.
цитирай
8. zabavnata - kushel
17.01.2011 09:01
Нищо не си разбрал! Изобщо не ми пука дали ме харесваш или не.
Много ми харесва това: "НАПРАВЕТЕ.... " Като теб разсъждават 99% от българите. Звучи ми точно като: "Прожектирайте ми филм! Ако ми харесва ще го гледам, ако не-ще си тръгна!"
Има лекари и ЛЕКАРИ, както има грешки и ГРЕШКИ. Поклон пред истинските, тези, които са отдадени на професията, а за другите...Пфу! Грозна работа. Едно дете плати с живота си заради МЪРЛЯВЩИНАТА на някой си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1942774
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930