Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 07:45 - Път
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове:
6



Останала съм с мислите сама
и ги подреждам в нови чекмеджета.
Излишното изхвърлям без вина
в контейнера с бившите момчета.

Не ме налягат никакви вини.
Безчувствената кучка продължава.
Приличам аз на теб, не ме кори.
Човешкото лице се похабява.

Купоните безгрижни до зори,
шегите и случайните закачки
ме впечетляваха, ала преди.
Сега подреждам сигурните крачки.

Пораснах, но изгубих се съвсем.
По улиците срещам минувачи.
Отмествам нервно побелял перчем.
Живот чрез спомени след мен се влачи.

Купувам даже мебел, гардероб.
Подреждам всички стриктно, до последно.
Щом утре ме очаква кръст и гроб
се смея над  живота аз суетно.

Е, някой утре може да реши
да каже две, три благи думи с чаша вино.
Над гроба си не искам аз сълзи.
Живейте днес на макс, кат за последно.

Животът е капризен, строг и благ,
понякога дори е невъзможен.
Смъртта пристига с вечерен фраг
и поглед вперен, влюбен, но и тъжен.

Ще изтанцувам този танц сама.
Тъй, вече се понасям над полето,
където тъне мрак и глухота,
но вечен дом открило е сърцето.








Тагове:   обреченост,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1943758
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930