Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 19:59 - Чиновнически дневник
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1051 Коментари: 6 Гласове:
19



Отново в унес. Дрямка на бюрото.
Един нещастник чака на гише.
Примигвам без да искам с окото
и с упрек повишавам тон: КЪДЕ?

Човечецът присвива се, подава
листец с отчетлив почерк "ЖАЛБА".
Ей, прост народ! Какво ли се надява?
Дали живеем в правова държава?!

Какво се жалиш, гражданино? Такса.
Внеси отсреща с банков превод сто.
Какъв нещастник! Просто не мирясва
и даже пита : На кого и за какво?

Права ли търси? Ей сега ще види
звезди в небе по обед за това,
че жалва се от стари керемиди
в опасна сграда...Счупили кола!

Защо си я паркирал там където
опасно е? А имаш ли талон?
Възможно ли е с каско общо взето
щетите да оправиш. Да? Пардон!

И онзи избесня и се развика:
"Такава община е срам, позор!"
Стена и аз били сме си прилика.
Не мога го разбра. Какъв е тоя зор?

Входящият му номер го записвам.
Печат Ви трябва в стая сто и пет!
На "ВИЕ" му говоря, а го вкисвам.
"Чиновник ли сте или сте поет?"

От стая сто и пет пък го препращат
да пише по-подробно кой, какво.
За шести път таз седмица го връщат.
Аман от упорито същество!



Тагове:   тъп и упорит,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. helloworld - хахахаах
07.09.2011 23:07
щеше да е много смешно, но повече е тъжно :))((
цитирай
2. zabavnata - helloworld
08.09.2011 08:47
Администрацията ни е много тежка. Измислени длъжности и цели служби. Съкращенията трябва да са насочени именно там. И да, не е смешно, трагично е!

П.П. ФАКТ : Идва сестра ми в ОГРОМНАТА компания в която работя и иска да си сключи гражданска отговорност. При нас цените са по-високи отколкото в други компании, но тя реши да ми трупа точки актив. "Колежката", една полузадрямала баба 10 минути и обяснява, че не може да и издаде полицата днес. Не искаме да е от днес, а от утре, НО ДЪРЖИМ да си тръгнем с издадена полица. НЕ МОЖЕ! На десет крачки от моя офис има брокер. За първи път влизам и ме посреща усмихнато момиче. От вратата ни настанява с усмивка и за три минути вече държим заветната полица в ръце. Стана ми криво, че отпъждаме клиенти и смятам да си поговоря с началството по въпроса. Или ще се научат, че качеството на услугата е нещо много важно или си взимам шапката и си тръгвам. Не мога да търпя повече това!

Весел ден!:)
от мен
цитирай
3. alexs - Може ли такива неща да стават??? В ...
09.09.2011 13:10
Може ли такива неща да стават??? В една европейска правова (правешка) държава....
С такъв премиер като ББ (Бате). и с такива кандидати за кметове и президенти.....
А на теб забавна и умна поздрави!
цитирай
4. zabavnata - alexs
09.09.2011 13:22
Що за глупост? Какво ти е виновен Борисов, че разни бабки на твърда заплата нямат желание да работят? И хайде да не търсим във всяко нещо политика, че ми писна! Казвам ти, че като клиент не бих потърсила "услуга" някъде, където отивам с парите си, а се държат лошо и не искат да те обслужат. Да отбележа, че пак според сестра ми в други офиси на компанията ни нещата стоят по друг начин. Тоест има хора и хора! Качественото и бързо обслужване ми допада, а като ме "разиграват" не само ме губят като клиент, но ще има да чакат препоръки. Друг път!

"Човек, ако има желание ще намери начин, ако не - търси причина!"
цитирай
5. mt46 - !
12.09.2011 11:03
Родната ни бюрокрация
отдавна се нуждае от... кастрация... :))
цитирай
6. zabavnata - mt46
14.09.2011 08:18
Думи. Докато има "наши хора" ще е така. Ходи се жалвай на папата, ако щеш. Където е възможно им теглиш чертата и това е.
Успешен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940967
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16771
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930