Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2012 08:51 - Човечност
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3696 Коментари: 20 Гласове:
26

Последна промяна: 10.02.2012 08:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И стана тихо, даже много тихо.
Спокойно е в моята душа.
Единствено за изгрева си мисля
и става поетичен в мен света.

Редя си рими, разни, причудливи.
Чрез тях отпивам доза светлина.
Загубено, проплакало "Върни ме!"
е просто чувство тук, човечността.

Погалих го, тъй тъжна и смутена
и приютих го в топлото сърце.
За него днес на всичко съм решена,
дори да режа мост или да кажа "НЕ!".





Тагове:   Да,   не,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - DOBRO UTRO
10.02.2012 09:11
Погалих го, тъй тъжна и смутена
и приютих го в топлото сърце.
MNOGO MILO OD TEBE
IMAJ PREUBAV DEN
цитирай
2. mt46 - Добро утро, Ани!
10.02.2012 09:36
Да, човечността и обичта
са път спасителен към вечността...
Поздрав за хубавото стихо! Светъл ден! :)
цитирай
3. zabavnata - Здравей, Даан!
10.02.2012 09:46
Напоследък това слънчево чувство ме кара не да режа, а направо да "взривявам" мостове.
Вчера подадох оставка от участие в една ПП / политическа партия/. Там, както и в цялата ни държава се налагат "двойни стандарти". Една дама вписва и отписва членове, в разрез с устава, без законово основание. Възмущението ми е огромно, защото и по политическа линия нищо не правят. Един вид си представи трите маймунки:"не чух, не видях, не разбрах". Да не говорим, че на семинарите ходят роднини на този и онзи вместо лидерите по места.
Голям гаф! Правят "тайни" събрания за които не ме уведомяват даже по имейл / сигурно са технически неграмотни/. Една дума - РАЗОЧАРОВАНИЕ. Уж се имат за нещо, а показаха, че са едно голямо НИЩО. ВОНИ!
Лек ден!:)
цитирай
4. zabavnata - Добро утро!:)
10.02.2012 09:55
Да. Да защитиш онеправданите и да ритнеш по кокалчето "силните на деня" не е лесно, но е доста пречистващо.
Защитих ПРАВДАТА и се чувствам добре. Не желая да участвам в "схеми", които прецакват хората. PR агенцията не ги научи, че главното е да не си МРЪСНИК.
Даже ми е смешно... Два часа след като изпратих оставка по електронен път ми звънна секретарката, която е отписвала от електронния регистър хора, които не са подавали молби за това. Искаше да отида да се подпиша на молбата при.. ПОРТИЕРА. Не, благодаря! Заличете ме като обикновен, редови член! Умници?! Без друго не се водя на заплата, както дъщерята на един ДС. Плюс това аз поне МОГА, за разлика от тях. Няма да ходя нито при портиера, нито при чистачката!

цитирай
5. monaliza121 - Здравей, Ани!
10.02.2012 11:11
Твоите стихове са като кроасанчета с различен пълнеж. Топят се в у...душата и дават сила...
Човечността е най-обикновено качество, за... човеците, нали?:))
цитирай
6. gocho52 - Заредих се.
10.02.2012 11:19
Нужно ще ми е в този леден свят...
Благодаря!
цитирай
7. scarlety - Всичко
10.02.2012 11:22
при теб се лее като песен-разбираемо и леко:)
Продължавай да си редиш рими"разни,причудливи",Ани!:))
цитирай
8. hopfen - !!!
10.02.2012 11:25
100% +
цитирай
9. musicriver - :)
10.02.2012 12:05
.... и аз имам такива изблици, заради болезнено развитото ми чувство за справедливост....
Кво значение има някаква си партия....
Поздрави, Ани!:)

ps : На това парче съм и те поздравявам с него - > http://www.youtube.com/watch?v=-0O1aSORqtY&list=PL99B24345858CE417&index=70&feature=plpp_video
цитирай
10. zabavnata - Здравей, Лиза!
10.02.2012 12:57
Много хора, а все по-малко човеци!:))
В политиката пък преобладават зверове, самоизяждащи се. Нека!
цитирай
11. zabavnata - Здравей, Георги!
10.02.2012 12:58
Е, понякога е здравословно да излезеш извън протокола и да насолиш когото трябва.:)
цитирай
12. zabavnata - scarlety
10.02.2012 13:02
Благодаря ти. Мога да кажа много неща и чрез рими, но в реалния живот определено се опитвам да бъда по-премерена. Често срещам неразбиране и стени, граничещи с дебилство.
цитирай
13. zabavnata - hopfen
10.02.2012 13:05
Благодаря.
Успешен ден!
цитирай
14. zabavnata - musicriver
10.02.2012 13:41
Представи си как вече не искат да им хвърляш истината в очите, защото им става неприятно. Ето и за това ме "канят" за подпис при портиера. Тц! Няма да стане. Както сте ИЗХВЪРЛИЛИ десетки редови членове ПРОТИВ УСТАВА, без тяхно знание дори така искам да процедирате и с мен. Аз обаче им драснах няколко РЕДА по ИМЕЙЛА защо не искам да съм част от този ЦИРК. Явно това нещо е неприемливо за тях и сега се чудят каква глупост да измислят. Междувременно разбирам как се правят измислени събрания и се викат само "удобните".
В тази партия никой не е научен да поема отговорност и всички простотии са инициирани от някакво тайно "РЪКОВОДСТВО", което дори не е намерило за нужно да си прочете устава поне. Аматьори!
цитирай
15. ognena71 - Поздрави за стихчето, много е ху...
10.02.2012 13:43
Поздрави за стихчето, много е хубаво!
цитирай
16. zabavnata - Здравей, Огнена!
10.02.2012 13:47
Благодаря, мила. Вече усещам как дишам един не толкова отровен въздух.
Светъл ден!:)
цитирай
17. makont - Тогава режи моста и кажи "не"
10.02.2012 14:57
и идва Светлината. За Човеците и Човечността, поклон!
цитирай
18. zabavnata - Здравей, Мая!
10.02.2012 15:13
"Благородниците" постъпват нехуманно спрямо мравчиците. Можех да избирам: да си затворя очите за БЕЗОБРАЗИЯТА и да съм "добре" или да защитя "мравчиците" .
Изборът си е МОЙ - прав, грешен... Благородството е състояние на духа, каквото тези хора явно не притежават, поне в по-голямата си част. Останали са 2-3 Донкихотовци, но е въпрос на време да "светнат", че и мелници вече няма... Нищо!
цитирай
19. daan - УМНО С ИНАПРАВИЛА, ТИ СИ ПРЕМНОГУ ЧЕСТНА ЗА ДА СИ ПОЛИТИЧАРКА:)))
11.02.2012 10:04
zabavnata написа:
Напоследък това слънчево чувство ме кара не да режа, а направо да "взривявам" мостове.
Вчера подадох оставка от участие в една ПП / политическа партия/. Там, както и в цялата ни държава се налагат "двойни стандарти". Една дама вписва и отписва членове, в разрез с устава, без законово основание. Възмущението ми е огромно, защото и по политическа линия нищо не правят. Един вид си представи трите маймунки:"не чух, не видях, не разбрах". Да не говорим, че на семинарите ходят роднини на този и онзи вместо лидерите по места.
Голям гаф! Правят "тайни" събрания за които не ме уведомяват даже по имейл / сигурно са технически неграмотни/. Една дума - РАЗОЧАРОВАНИЕ. Уж се имат за нещо, а показаха, че са едно голямо НИЩО. ВОНИ!
Лек ден!:)

цитирай
20. zabavnata - Даан, аз съм преди всичко ЧОВЕК!
11.02.2012 10:13
ПП поставят хората в калъп и ги обезличават. Заслепени от собствената си суета те забравят "Приказка за стълбата". Човешкият съд може да не ги достигне, но Божият със сигурност.
Светъл ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1942777
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930