Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2012 06:41 - Лудите в блог се развихриха пак!
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1358 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хей, човече, СПРИ СЕ! Живея в блок на който слава богу покрива е доста здрав. Вкарваш се в някакви филми. Нито съм имала майстор за покрива, нито ще имам. Сестра ми не е лекар, а инженер.
Можеш да не ми пишеш вече. Не ме интересуваш!

Изпратено: 06:24 От: zabavnata

Изтрий ZAPOWQDAJ W BLOGA MI)))))))) DA WISI[ O]E EDNA PACIENTKA NA SESTRA TI))))))))))))

Изпратено: 24.05 22:55 От: aanonimous

Изтрий | Отговор ПО-ДОБРЕ УЖАСЕН КРАЙ, ВМЕСТО УЖАС БЕЗ КРАЙ, НАЛИ, ВАЛЕРИ, СИН НА НИСИМ, ВНУК НА ЙУДА?)))))))))))

Изпратено: 24.05 22:03 От: aanonimous

Изтрий | Отговор )))))))) Вече паднахме под 100 лева на месец, нали?))))))

Изпратено: 24.05 21:36 От: aanonimous

Изтрий | Отговор Вече знаеш, че краят ти......... ще бъде дълъг и ужасен, нали?)))))))))))

Изпратено: 24.05 21:21 От: aanonimous

Изтрий | Отговор ))))))))))) Интересно!))))))))))Наричаш Бог ,,анонимно човече,,))))))))))Продължавай, сине Йудов)))))))Ще се забавлявам да наблюдавам жалкия ти край))))
Покривът тече, нали?))))))))))))Спомняш ли си кой го ремонтира?))))))))))Точно така, мъжът на младата жена, която вие със сестра ти мечтаехте да убиете. От завист и от безсилна злоба)))))))))))
Нима мислич, че Бог е толкова глупав да предпочете двама гнусни, злобни, изкукуригали старци пред една млада, хубава и умна жена?))))))Която, между другото, е моя Съпруга и Майка на децата ми?)))))))))))
Ако не се гнусях толкова от теб, бих се забавлявал искрено с глупостта ти.
Но и от този ми гняв има изход - ще те мъча повече от грешен дявол. А той се мъчи много, повярвай ми))))))))))))
Добре дошъл в Ада))))))))))))

Изпратено: 24.05 19:49 От: aanonimous

Изтрий | Отговор Виждам, че си останал без дъх))))))))) Валери, син на Нисим, син на Йуда))))))))))))
Мислиш ли, че дядо ти се казваше Йуда случайно?))))))))
Не, нали?)))))))))))
Ще те преследвам до жалкия ти край, който няма да настъпи скоро. Заюото аз съм Бог, твоят Господ, който те презря преди 10 000 години.

Изпратено: 23.05 21:55 От: aanonimous

Изтрий | Отговор Противно на мнението ти, че........... си невероятно интелигентен, ти си образец на тъпогьозлък. Както и всички евреи. Шегата и забавленията приключиха. За вас. Сега вече се ебавам Аз.

Изпратено: 23.05 20:32 От: aanonimous

Изтрий | Отговор Поздравления!)))))))))) Най-накрая заслужи и съобщение на български!)))))
Вече е видно, че наглостта, простотията и бездушието ти са безгранични. Поздравления!))))
Спечели си ролята на учебно помагало по глупостологоя)))))))))))
Имай предвид обаче едно - моето време е безгранично, търпението ми - безпределно, а омразата към теб - вселенска.)))))))))))
Не си въобразявай, че приказките за чувствителност, човеколюбие и тем подобни глупости могат да ме заблудят. Познавам те отдавна. Много по-отдавна, отколкото си въобразяваш. А опитите да се защитиш с някакви налудничави мантри, че всичко се връща ме карат да избухвам в смях)))))))))))Всеки път))))))))))
Аз съм Този, който наказва до десето коляно. И има за какво))))))))))Нали, Валери Нисим Меворах, син на Йуда)))))))))))))))))))
Запомни едно - старостта може да е безкрайно дълга и много неприятна))))))))))))))
Което ще се случи и на теб))))))))))))))
Спокойна нощ!))))))))))И честит течащ таван!))))))

Изпратено: 23.05 19:55 От: aanonimous

Изтрий | Отговор



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Я виж ти
25.05.2012 13:08
и при мен се случи нещо подобно..бяха объркали адресата.:)) Трябва да премахне тази функция да се пише на лични. Само интриги!
цитирай
2. zabavnata - troia
25.05.2012 13:54
Смахнати идиоти избиват комплексите си на лични. Ако съм пренебрегнала някого да ме прощава. Все пак не съм длъжна търпя нечии заплахи и обиди.
Хубав ден!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1942415
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930