Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2012 17:52 - СИК, ВИС и СКГТ
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1160 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 26.01.2013 21:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ставане в 5.30 - 6.00. Преглед на печата, първо кафе... Любувам се на изгрева, а гледката през прозореца е невероятна. Време е за работа. Качвам се на мръсен тролейбус, с относително чисти стъкла. Е, разглеждам столицата дето се вика. Само след броени дни Барозу ще ни идва на гости. Дай боже да се повози не само на метро, но и на трамвай или тролей, в пиков час. Последното ме усмихва. Както съм се унесла и сънувам Рич Форестър от  "Дързост и красота" се стряскам от комсомолските униформи на контролните органи на СКГТ. Като няма съвест - контроли я, че и глоби. На предпоследната врата хващат кльощаво студенче от провинцията, с вехто сакче. Личи си, че е бедно момче. Каката му говори на съвест, повишава леко тон и Рич се изпарява от нежните ми блянове. "Билетчето ви...". Момчето подава с мъка измачкана 20-левка и виждам усмихнато, празното му портмоне. "Нали разбирате, че сега си платихте глобата и билетчето за нередовен пътник? Момчето се оглежда зачервено, с уплашен поглед. "Тези пари са ми последните..." Последните, ама потъват в тъмносинята чантичка на каката от СИК, пардон СКГТ. Хората си гледат през мръсните прозорци и не забелязват нищичко, сякаш са статуи.
Каката стига до мен."Карти и билети!". Подавам и електронната карта, която никога не съм искала, но ме задължиха да си взема. Хартиената ми беше по-удобна и не я таксувах на оранжевите, често неработещи валидатори. От яд към корумпираната ни система я подхващам: "20 лева глоба за какво?" Защо в Перник хората си купуват билетче на редовна цена - 1 лев?" Младо момиче също се включва: "И в Пловдив е така." Забравям съвсем за Форестър  и си представям цветно авиошоуто, създадените от ДС милионери и момчето с последните 20 лева.
Пак изригвам: "Защо тези тролейбуси са прашни и мръсни? Всеки месец ви давам по 50 лева за карта, а в резултат - промени в маршутите, трошки дето не е ясно дали ще те превозят от точка А до точка Б."
Мацката гордо ми споменава нещо за Бойко, Фандъкова и Столичен общински съвет.
Аз пък на ум им тегля по една. Спирката ми. Не ми е готино! Не ми е готино, защото Барозу никога няма да види РЕКЕТА в държавата, КОРУПЦИЯТА и това, че момчетата от групировките днес са уважавани политици и за тях 20 лева са пари за семки. Толкова струва и държавата ни!



Тагове:   мафия,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - За едни немотия, за други - преяж...
25.08.2012 11:50
За едни немотия, за други - преяждане.
Идиотски тъпа държава, от която ще заминат към белите страни младите и кадърните, а тук ще останат /след като изчезнат пенсионерите/ само циганите и бездомните кучета.
Аха, забравих, също така ще останат и политиците, които преди избори ще чакат вота на циганите, защото кучетата не могат да гласуват!
цитирай
2. zabavnata - Здравей, Христо!
25.08.2012 11:58
Не ми се коментира дори. Проблемите са в източените пари, изкуствено създадените КРУПНИ бизнесмени и хаотичното и непрофесионално управление на държавата. За голяма част от хората, като този младеж е въпрос на оцеляване. Не виня младите, че бягат от прогнилата ни държава. Ценностите и приоритетите са тотално сбъркани, културата е навряна в ъгъла, образованието се скапа, а здравеопазване има, ако можеш да си го позволиш. Важното е да има магистрали и стадиони, % и избори. Хората не са интересни! На повечето ми колеги децата са зад граница и сравняват стандарта на живот тук и там - все едно да сравниш каруца с последен модел Ферари.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1941745
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930