Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 10:10 - За това, че не всичко е черно и бяло
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1194 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 25.11.2012 10:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Посветено на всеки, който се познае в написаното.

Замислих се за това колко много статии съм прочела през годините за готините  и  лузърите, за истинските и фалшивите, за евтините и за скъпите хора.
Нима хората са само бели и черни, добри и лоши? Търпят ли развитие и на къде ги води спиралата - на горе или на долу?
Много е лесно да залепим етикетче, но дали ще бъде вярно? А виждаме ли гредата в собственото си око? Нормално е, ако ти залепят шамар да отвърнеш на удара, а не да подложиш и другата си буза, както ни съветват в Библията. Не ми казвайте сега колко съм лоша. Знам. Колко от вас ще стоят, ако им плесна шамар, без да отвърнат? И ако са направили чудеса от храброст заради един шамар ще се оставят ли да им плесна втори, трети докато се изчерпи търпението им ?
Така. Това е само един експеримент. Зад скритата анонимност разни хора си правят подобни експерименти с различни никове и самоличности, изпитвайки върховна наслада почти заместваща качествения секс. Дали намират време за второто?
Няма да ги коментираме, че никак не са ми интересни и забавни, още по-малко любими. Нека се давят в злоба, сигурно има защо.
Да се върнем на първоначалните разсъждения.Кое прави един човек уникален? Според мен това е отношението му към света и околните, но без комерсиални цели. Тук изобщо не визирам социален статус, пол, вид на съответния индивид. Човешката красота е скрита под толкова пластове грим, че е трудно да бъде открита, но вярвам, че съществува.
Не на последно място си мисля, че ако все пак я открием е нужно да я съхраним и за тези след нас.
Нищо сложно, нищо философско. Нека приемем, че освен черното и бялото има толкова много други цветове и нюанси. Такъв е живота и аз го обичам! А ти?


Тагове:   хора,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - И аз, Ани :)
25.11.2012 11:07
в цялата му цветност и шареност.
Хубав ден!
цитирай
2. zabavnata - Здравей, Дидо!
25.11.2012 11:17
Приятно е да го чуя. Обичам да гледам небето, облаците. Ако попитаме някое малко дете какъв цвят е небето, ще ни каже простичко: "Синьо". Загледаш ли се обаче ще видиш колко е различно всеки ден, защото и то се променя. Изгревите и залезите са просто вълшебни. Понякога преди буря е тъмно и страшно, а друг път слънцето го усмихва и е ведро и лъчезарно. Сякаш и небето има свой характер и настроение, също като хората.
Поздрави от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1941539
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930