Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2013 17:18 - Завинаги твоя
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 977 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Разкодирай туй женско сърце
дето толкова силно обича.
Вместо думи използвай ръце
или приказка, някоя притча.

Необятна усмивка, очи
в синевата, която поглъща.
Аз се влюбвам понякога. Ти?
Кой с намигане тук ми отвръща?!

Всеки филм е със супер финал.
Аз не искам в реала да има
груби сметки : "Какво си ми дал?".
Имаш мен и дано да ти стига.





Тагове:   любов,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - :)
24.03.2013 17:38
Много ми хареса!
Кратко отдихче между две заповедни (за мен)..
Хубава неделна вечер, Ани! :)
цитирай
2. zabavnata - cinderellathespy
24.03.2013 18:16
Радвам се, че ти харесва стихчето. Аз пък искам да започна работа като брокер на недвижими имоти. Запалих много хора за селски туризъм и дори днес имах преговори за покупки на имоти в района, където е моята къщичка. Хората сами ме потърсиха и бяха във възторг от това, което им разказах - за рекичката, за изворната вода, за ягодите, къпините, черешите, лешниковите "тунели", които са направо приказни.
Дай Боже да вдъхнем живот на това приказно място, което беше целунато от Бога и забравено от хората. На 100%, ако се захвана ще се получи нещо добро и красиво.
Хубав вечер!:)
цитирай
3. cinderellathespy - Ани,
24.03.2013 22:34
заинтригува ме с този разказ за недвижимите имоти. Къде е този район с твоята къщичка? Аз много искам да живея в планина. По-добре се чувствам някак... Незнам... Искам да видя приказните лешникови тунели...
От сърце желая успех на това твое ново начинание!
Спокойна нощ на тебе!:)

Ели
цитирай
4. zabavnata - cinderellathespy
25.03.2013 03:07
Мястото е на около 30-тина километра от София, по посока Искърското дефиле, отбивката за Томпсън.Селото се нарича Церецел, но не е отбелязано на картата.
В момента на парното в София си отглеждам разсад за домати "Биволско сърце". Страхотна салатка става от тях. Марулите вече са насадени. Имам си магданоз в градината. Пътят до там обаче е отчайващо лош. По документи може и асфалт да се води, но не е точно така. Май, ако е имало изграждане на път не е имало последващ КОНТРОЛ какво се гради и какво се краде. Ако се беше положил един асфалт поне до центъра на селото можеше да се развива и селски туризъм. В района има висока безработица. Има много какво да се прави в обезлюдените райони, но политиците ни си ЗАТВАРЯТ ОЧИТЕ и хората от малките населени места сякаш са невидими. "Малките" хора вече не вярват на думи и красиви обещания, а на реални действия, но такива все още липсват.
Селото си има празник, нещо като събор на Гергьовден. Тогава, в един ден от годината то сякаш оживява и започва да кипи от живот.
Хубава седмица, Ели!
цитирай
5. mt46 - Поздрав, Ани,
25.03.2013 23:47
за хубавите стихове!
Успех на добрите ти начинания!...
цитирай
6. zabavnata - mt46
26.03.2013 06:07
Благодаря. Здраве, щастие и късмет ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938662
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031