Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2013 16:18 - Губя Бети и ми е много тъжно
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1278 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 18.06.2013 19:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди мъничко разговарях с лекаря, който веднъж вече я оперира. Ракът е нещо кошмарно. Винаги попадам на най-добрите лекари, но този път не ми даде почти никаква надежда. Възможно е да не издържи  упойката. Поне ме подготви за най-лошото. А защо от 10 минути сълзите се превърнаха във водопад? Толкова много я обичам. Наблюдавах изражението на лекаря. Думите са излишни.
"Докторе, направете нещо, моля Ви." Приятели ме посъветваха да и бием инжекция, която умъртвява. Не мога! Ще се боря до последно да живее и все едно колко ще ми струва. Трудно е да загубиш нещо, което толкова много обичаш.
Плача от безсилие.



Тагове:   Бети,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Загубих я
16.06.2013 19:47
3 часова операция, доста сложна. Докторът звънна, за да ми каже, че всичко е ок и ще ми я донесе. След 15-тина минути пак звънна и изтръпнах. "Имам една лоша новина..." . Направил е всичко възможно, за да я спаси. Сложил я е на кислородно дишане, но ... Бети вече я няма. Празно ми е. Загубих част от сърцето си.
цитирай
2. hatanasov - Здравей!
16.06.2013 23:15
Бъди твърда! Но сълзите помагат! И дано друго запълни празнината в сърцето ти!
цитирай
3. zabavnata - hatanasov
16.06.2013 23:48
Първите новини след операцията бяха добри и веднага се заех да и подготвя ново легло, по меко и по-удобно, с чисти ленени чаршафчета. После и смених пясъка в сандъчето на балкона с нов, чиста вода в паничката, измих и купичката за храна, а уискасът сега е недокоснат. Толкова се шашнах, че когато лекарят ми се обади с лошата вест и ме попита дали искам трупчето се извиних и казах, че ще му звънна след 5 минути. Пет минути борба. Хем исках да я запомня кротичка и жива, хем не можех да допусна да я изхвърлят в някой контейнер. Сигурно ги изхвърлят, ако никой не ги потърси. Не всичко зависи от хората, за жалост, дори да се борим до край. Преди операцията я гушках и целувах, защото тя по принцип не обича да излиза от в къщи и се страхува. Към 21 часа получих трупчето, все още меко и топло. Очите и бяха отворени и имах чувството, че е жива. Дъщеря ми прие много тежко смъртта на Бети.
Продължаваме. Животът е странен коктейл, но и той като шампанското трябва да се пие до дъно.
Лека вечер!
цитирай
4. makont - Ох, Анич, ако знаеш как те разбирам.
17.06.2013 15:15
Веднага вземай друго животинче. Така празнината ще е по-малка. И не се притеснявай, че няма да го обикнете като нея, човешкото сърце е широко, пък и домът няма да е така пуст. Прегръщам те!
цитирай
5. zabavnata - makont
17.06.2013 18:50
Трябва ми малко време. Затрупвам се с повече работа и ангажименти, но Теди днес не отиде на училище. Всеки понася по различен начин случващото се. Явно възрастните хора са добри актьори и рядко им личи, когато страдат. При децата е различно. Те са много чисти и искрени и когато плачат, и когато се смеят.
Боксерът е тук, Мая, а за друго животно ми е рано да мисля. Със сигурност няма да е сиамче и няма да е Бети. Много ми беше добричка, ама много. Липсва ми. / Пак ми се замъгли монитора нещо/.
Лека вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938158
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031