Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2013 07:10 - ЗА КРУПНИТЕ КРАДЦИ И ОФШОРКИТЕ
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1004 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тези дни се нагледахме и наслушахме на замеряне с факти, не компромати за това чия съпруга има повече милиони и милиарди. На практика видяхме как се търгува с власт. Най-странния любовен триъгълник, който съм виждала бе ПОЛИТИК - БАНКЕР - ЖУРНАЛИСТ. Тук няма мъжки и женски род, а една закостеняла, изродена и опростачена форма на управление и разграбване.Не ОПОРОЧЕНА, А ОПРОСТАЧЕНА !!! 
Самите хора се объркаха срещу какво точно протестират. И за пореден път си казвам - ТОВА НЕ Е ДЪРЖАВА! Първо трябва да изградим държава, а след това да искаме тя да е ПРАВОВА. Къде е правото и кой стои НАД ЗАКОНА ? Може би е редно да почнем от там - ВСИЧКИ КРАДЦИ на БЪЛГАРИЯ, ОТ ВСИЧКИ ПРАВИТЕЛСТВА И ТЕХНИТЕ ДРУГАРЧЕТА - В ЗАТВОРА!



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Съгласен съм -
27.06.2013 08:16
съд и затвор!... Протестиращите имат твърде меки и удобни за мафията и олигарсите искания...
цитирай
2. zabavnata - mt46
27.06.2013 11:49
Да махнем Пешо и да сложим Гошо, ей такива козметични реформи, а МАФИЯТА е високо във властта. Как пък за толкова години никой не си понесе наказателната отговорност за безобразията, които сътвори ?
цитирай
3. monaliza121 - Ани, да се хващаме да строим затвори ...
27.06.2013 17:20
Ани, да се хващаме да строим затвори тогава:))) Тези, които имаме няма да стигнат:)))
Не, не ми е смешно, изумена съм от желанието на хората да сменят Пешо и Гошо.:((
цитирай
4. zabavnata - monaliza121
27.06.2013 19:37
В Китай например за корупция ги разстрелват направо на площада. Шепа олово ще ни излезе по-евтино от строеж на затвори. "В името на народа...!", БАМ ! Имаше такъв филм на Иванка Гръбчева. Да не подценяваме тълпата, която може да се окаже най-суровия съдник на политиците ни. Сигурно, ако ги претрепем със сопи няма да е кой знае каква загуба. Реваншизъм.Да не се стигало до реваншизъм. Аз пък искам реванш за пропиляното време, за загубената ми младост, за убитите ми мечти, за това, че изпъдиха децата ни зад граница. Тълпата също иска реванш. Хората осъзнаха, че срещу МАФИЯТА във ВЛАСТТА можем да се борим само, ако сме ЗАЕДНО, ако сме ЕДИННИ.
цитирай
5. karaiany - Да, съгласен съм ! Само с моабет нищо ...
28.06.2013 08:32
Да , съгласен съм ! Само с моабет нищо няма да стане. Ако се чака на политиците да оправят страната - спукана ни е работата. Права си : мафията е на най - висока позиция във властта. Та те са и в правосъдието. Как да осъдят своите си ? Като свински черва са . Червени , сини , зелени - всички са зa рязане. Аз не правя разлика откровено да ти кажа .
Поздрави за поста , Ани !
цитирай
6. zabavnata - karaiany
28.06.2013 08:55
Това, което ще напиша тук не е тайна за никого. Бившата ДС, техните деца и внуци ОГРАБИХА България. Пак те създадоха партиите, банкерите, хотелиерите и т.н. Това за равния старт и спестените банички е не наглост, а цинизъм. Не казвам, че всички са КРАДЦИ и няма честно забогатели. За вторите - чест и почитания! За перачите - ПФУ, даже не ми се коментира. Боклуци.
Знам също така, че много хора подкрепят това, което казвам и пиша. Подцениха тълпата. Райков да си гледа работата. Хората имат право на реванш, както и да потърсят сметка от КРАДЦИТЕ на БЪЛГАРИЯ, нашата България, не тяхната.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1944270
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930