Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2013 07:07 - Да видиш невидимото
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 630 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 16.07.2013 10:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Щом затворя очите си виждам
светове съвместими с реал.
Непрогледнал, все още се скитам
с бял бастун и съм щур пощурял.

Някой гадно ме блъска в метрото.
Друг правителство псува на глас.
Но не виждат сълзата в окото.
Най-кошмарно - бездушие, пас.

Аз мълча и от опит да виждам
жадно стискам бастуна в ръка.
Кой си ти, бе? Едно голо нищо! -
злобно съска човешка душа.

Ала аз си проправям пътека.
Някой блъска ме с лакът. Защо?
Ще се вдигна отупвайки дреха.
А за вас няма шанс. Общество.

Днес усещам как вятъра свири
и разрошва от обич коси.
Аз не виждам кавги, панаири.
Имам свят изграден от мечти.


Тагове:   усещане,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Иска се сила и вяра, Ани,
16.07.2013 10:30
за да видиш невидимото.
Не ги губи, тези съкровища.
Усмихнат ден!
цитирай
2. zabavnata - Здравей, Дидо!
16.07.2013 10:45
Често засичам в метрото един млад човек, с бял бастун. Човекът е много горд и не иска нито съжаление, нито съчувствие. Просто слиза на моята спирка и там го посреща по всяка вероятност съпругата му и едно малко момиченце. Виждам ги как се усмихват, прегръщат и любовта просто витае във въздуха.
Да ти кажа честно тогава си казвам, че много от виждащите няма как да "видят", да усетят тази доброта, този свят. И тогава си казвам, че няма Бог, че не е честно. Нима този човек не заслужава да види слънцето, да види красивата усмивка на дъщеричката си, загриженото лице на съпругата си. А за тези хора държавата нехае. А, да. Много е готино да пиеш вино от 4 бона бутилката, но хората, които го правят не са готини и аз не ги харесвам.
Хубав ден!

ПП - Просто се опитах да погледна през очите на този човек. Красиви са тези хора, защото имат красиви души и сърца. Наистина прилича на приказка дори само да ги гледаш от страни. Вълшебно е.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938285
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031