Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2013 16:19 - Непознати
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1519 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 21.07.2013 17:06


- Ти за коя се мислиш? - Наско и крещеше злобно в слушалката. Нямаше представа, че може да е толкова агресивен, защото никога не и беше държал такъв тон. Изглеждаше едновременно притеснен, уплашен и даже зъл. Все едно се караше на дъщеря си.
Вики се сви на кълбо и почувства студ и болка. Защо? Единствен въпрос без отговор.
- Насе, не усложнявай повече нещата. Всичко приключи и искам да си останем приятели.
- Аз ли ги усложнявам? Аз ли?! - гласът му стана метален и убийствено патетичен. - Ти госпожичке, на ясно ли си, че никой не може да си играе с мен на иди ми, дойди ми? Имах планове за нас и дори пуснах молба за развод.
- О, съжалявам. - Вики беше напълно искрена. - Спри това безумие. Не знаех, че аз съм причината...
- Не, не ти. - гласът му неочаквано стана мек и топъл. - Дългите бракове понякога уморяват.
- Виж, Наско, аз, аз... Мисля, че има друг човек, който не мога да прогоня от мислите си и не мога да продължавам да ви лъжа и двамата. Ти имаш работата си, чудесна съпруга и две прекрасни, пораснали деца. Аз също имам право на избор и да изградя  собствено семейство.
- Можеш! Можеш да го направиш с мен. - пореден, отчаян крясък.
- Мога, но не искам. Не искаш децата на детската площадка да ти казват дядо, нали? Освен това вероятно скоро ще имаш собствени внуци, които ще те радват. Аз искам да изживея трепета на майчинството и да изградя дом, без да се налага да руша чужд. Не искай това от мен!
Вики затвори и заплака. Телефонът продължаваше да звъни напористо. Тя изключи звука и се опита да заспи. Напразно. Чувстваше се гадно за това, че си играше с нечии чувства. Ако той я бе нарекъл с обидни думи и се бе отказал от нея щеше да е истинско облекчение. Защо всичко се обръщаше против нея и трябваше да се бори като удавник с триметрови вълни?
"Коя съм аз?". Една гаменка, която може да си позволи да целуне непознат човек в асансьор, да бъде любовница на друг, доста по-възрастнен и да се държи на положение в изискан ресторант не може да бъде нищо друго освен кучка. Сълзите вече не бяха достатъчни и леки хрипове допълваха чувството на отчаяние и безпомощност. Една хлапачка завинаги се разделяше със своето минало и от тук на сетне беше решила да продължи с достойнство, като нов човек.

............................................................................................................................................
- Докторе, тя бълнува. Това нормално ли е?
- В нейното състояние, мисля, че да. - вертикална бръчка разполови челото на лекаря.
- Говори ли за случката или се затваря в себе си?
- По-мълчалива е от обикновено и сменя темите. Не, за случката избягва да говори.
- Мисля, че и е време да се връща на работа. Сеансите при колегата да продължат поне още два месеца, а при необходимост и по-дълго.
Даниела изпрати доктора до входната врата и пъхна в ръката му петдесетачка.
Щеше да направи и невъзможното, но детето и нямаше да стигне до психиатрична клиника. Господи, само това не!


Тагове:   непознати,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Поучителна
27.07.2013 21:18
-притча за всички нас!
цитирай
2. zabavnata - aip55
28.07.2013 07:26
Опитвам се да разбера героите си и да стигна извън границата на общоприетото. Хората по природа са зли и обичат да слагат етикетчета, да заклеймяват. Има ли нещо лошо в това, че всеки търси топлинка и разбиране независимо от социален статус и положение в обществото?! Едно дете, което се е загубило в лабиринта на живота и продължава да търси себе си и "правилното". Това е Вики и аз я харесвам въпреки слабобостите или може би именно заради тях. Та кой е съвършен? Ако тя се пребори със страховете си това вече ще бъде истинска победа.
Благодаря ти, че се отби. Хубав ден!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938120
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031