Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2013 21:10 - Миг
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1732 Коментари: 4 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един много дълъг и напрегнат ден. Кой знае защо Ася избра да пътува с трамвай, а не с метро. Прибираше се бавно и наблюдаваше сменящите се картини наоколо. Сякаш беше в някакъв атракцион.
Винаги поглеждаше към един сив, стар блок. Този блок беше като всички останали, но същевременно така специален. Може би защото там живееше Гришата.
Колко пъти минаваше от там уж случайно с надежда да го види.
Е, този път го видя. Играеше волейбол с цяла дузина деца. Страхотен силует и ... Сърчицето и препусна бясно и диво, а после се сви конвусливо от непозната болка. Беше толкова красив! Глъчка и звучен смях долитаха до затворените процорци на трамвая.
Той едва ли я помнеше. Беше толкова отдавна...
Ася затвори очи. В мислите си му пожела здраве и щастие. Изпрати му цялата си обич събрана в сърцето. "Миличък, бъди щастлив!"
.....
- Мамо, къде се отнесе? Гладен съм. - малко момченце дръпна Ася за ръкава на черната блуза.
- Сега, съкровище. - тя разроши косите на сина си и се усмихна. - Мама сънуваше една приказка.
- Но хората не сънуват, когато са будни.
- Сънуват и още как. - възрази Ася. - Виждаш ли ето тази звездичка?
- Коя? Там няма нищо, защото още е ден.
- Има я. Аз я виждам, но не с очите, а със сърцето. Затвори очи и си пожелай нещо.
- Искам... Искам никога повече да не те виждам да плачеш.
- Аз не плача, Тони. И знаеш ли... ? Аз съм най-богатия човек на тази земя, защото имам теб. Дай целувка на мама!



Тагове:   МиГ,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Ех. мамо,
03.09.2013 21:41
майка да си на този святи ще разбереш, какво значи синовна обич.....Чувства и вижда със сърце и душа-синовна обич......
цитирай
2. zabavnata - aip55
03.09.2013 22:12
Винаги и безусловно, чиста като сълза, безкрайна като кръговрата на живота.
Лека нощ!:)
цитирай
3. makont - Така се успокояваме Анич, когато любовта си отиде,
04.09.2013 14:36
но и децата си отиват от нас, излитат от гнездото, и ако няма любов...кой ще ни сгрее? Прегръдки от мен и поздрави на двете момичета - Теди и четирикракото хъски!
цитирай
4. zabavnata - Здравей, Мая!
04.09.2013 17:03
Щом се вълнува от него след толкова години ... Зле е тази жена, ама много! Дали той знае за нейното съществуване? Пропилени чувства и други, безкрайни към сина.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Теди е пораснала доста и е по-висока от мен. Един младеж стои на пост пред блока, ама какво да го правя... Май ме е запомнил с домашни сладки.
Бебето хъски е уникално. И тя като котката се е научила да ме буди сутрин. Качва се с предните лапи на спалнята и ме облизва за "Добро утро!". Върти си опашката и подскача като малко дете. Невероятен пух е! Да ти кажа, Майче вече е доста популярна в парка и се явява тарторка на другите кучешки бебета в белите.
Ако ти кажа, че у дома кабела за интернет е накован на тавана дали пък няма да се смееш?! Вече изяде един и като дойдоха момчетата " на повреда" много се смяха на бебка. Теди си пази едни плюшки, които вече дадоха фира. Мести ми саксиите със зъбки и ги реди в стаята. Интериорен дизайнер! Всеки ден сме с нови идеи и бели, но ужасно много я обичам.
Хубав ден, Мая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1941049
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16771
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930