Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2016 22:47 - Влюбване
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2814 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Защо трепери твоя дрезгав глас?
Увереност и почва под краката
загуби ти щом влезе с нея в час.
Сърцето ти прошепна: "Виж, ЖЕНАТА!"

Щом мислите изчезнаха съвсем
и глуповато някак я погледна
отметна тя къдрици и перчем
и с дързък поглед просто си те стрелна.

Езикът ли си глътна? А дали
и думите понякога забравяш?
Целуна те по бузата. А ти
дърво без корен сякаш си оставаш.

Парализа на всички сетива.
Любов първична като токов удар.
На влюбване прилича ми това.
Полека само. Да не си прибързал.






Тагове:   Тя и той,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Привет! :)
05.09.2016 12:57
Според моите скромни наблюдения, такова силно въздействие и такава любов са на изчезване...
може пък да е настъпил момента на нов тип обичане...
цитирай
2. aip55 - Уаууу!
05.09.2016 18:38
Интересно стихото е написано от жена за усещанията на мъжете.
Адмирации, дълбоко проникване в мъжките усещания и трепети.
Щедри сетива имаш отличничка си.
Ще го копна в архива ми...
цитирай
3. zabavnata - anin
05.09.2016 21:24
Здравей! Не държа да съм експерт в тази област, но да... Мисля, че съм виждала такова поведение и беше много вълнуващо. Днес думи като "Обичам те!" се изхабиха от към съдържание, но емоциите, действията показват много повече. Винаги съм твърдяла, че едно "Липсваш ми!" е много по-скъпо от "Обичам те!" .
Поздрави и лека вечер! :)
цитирай
4. zabavnata - aip55
05.09.2016 21:29
Да не съм настъпила някого по мазола?;) Опитвам се да наблюдавам хората и техните реакции. Често думите се разминават с действията им, понякога дори в противоположни посоки. Еманципацията си каза думата и дори жените станаха агресивни, когато става дума за ухажване или секс. Сексът пък се явява едва ли не част от фитнеса. Любовта... Това е висш пилотаж и не е за всеки.
Поздрави Aip55!
цитирай
5. aip55 - Да не съм настъпила някого по маз...
05.09.2016 22:17
zabavnata написа:
Да не съм настъпила някого по мазола?;) Опитвам се да наблюдавам хората и техните реакции. Често думите се разминават с действията им, понякога дори в противоположни посоки. Еманципацията си каза думата и дори жените станаха агресивни, когато става дума за ухажване или секс. Сексът пък се явява едва ли не част от фитнеса. Любовта... Това е висш пилотаж и не е за всеки.
Поздрави Aip55!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Докосваш душата!
Научи ме,тази нощ,
ако можеш! Научи ме,
научи ме да обичам...,
дори когато тишината
между нас заговори!
цитирай
6. zabavnata - aip55
05.09.2016 22:41
Нощта разкъсва нежни струни
и тишината някак ти тежи.
За нежност си копнял, за влюбване.
Светът да виждаш в нечии очи.


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938115
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031