Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2017 17:17 - Аз оставам тук!
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 851 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 25.03.2017 17:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прожектори и студия.
Несбъднати, поредни фрази.
И твоя глас не е това,
което търси. Все омрази...

Разделно, но не сме боклук.
Душите на поквара носят.
Не заминавам. Аз съм тук!
Достойните права не просят.

Децата ни растат през скайп.
Родителите ни живуркат.
А жълтия, надут "хайлайф" -
"лисици мъртви" се преструват.

И никой, никога не крал.
За сливи - спуквали ги здраво!
А роден пенсионер - не ял...
На кой му пука? Дясно, ляво.

Доверието - край. До тук!
Изчерпа се лимита. Плява.
Не бягам. Аз оставам тук!
Все тая кой ще управлява.

Но ще се боря за това
със сетни сили, до последно
България да е една,
да бъде силна, да укрепва!






Тагове:   България,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Силно
25.03.2017 19:20
чувство на патриотизъм!
Поклон пред мисълта ти!
цитирай
2. zabavnata - aip55
25.03.2017 19:41
България е наш дом. Говорила съм с доста емигранти и нито един от тях не се чувства родоотстъпник. Много от тези хора са дали много на България - дарени средства за училища, болници, хора в неравностойно положение. Носталгия, любов и тъга. За да изградят нещо, за да дарят... Ако са имали тези условия тук те никога не биха я напуснали. Това е грозната истина.
Демографски срив, неграмотност, ниски доходи, бити пенсионери по селата за 20 или 50 лева... А аз обичам България. Но искам ПРОМЯНА - НЕЗАБАВНО! Искам да се създаде единен фронт против тези, които я разсипаха. Все трябва да има служби, които са наясно КОЙ ИЗТОЧИ ПАРИТЕ НА БЪЛГАРИТЕ. Искам наказания, искам възмездие за милионите онеправдани българи. И вярвам, че истината ще излезе на яве за добро или за зло. За това казах и го написах - АЗ ОСТАВАМ ТУК!
цитирай
3. aip55 - България е наш дом. Говорила съм с ...
25.03.2017 20:43
zabavnata написа:
България е наш дом. Говорила съм с доста емигранти и нито един от тях не се чувства родоотстъпник. Много от тези хора са дали много на България - дарени средства за училища, болници, хора в неравностойно положение. Носталгия, любов и тъга. За да изградят нещо, за да дарят... Ако са имали тези условия тук те никога не биха я напуснали. Това е грозната истина.
Демографски срив, неграмотност, ниски доходи, бити пенсионери по селата за 20 или 50 лева... А аз обичам България. Но искам ПРОМЯНА - НЕЗАБАВНО! Искам да се създаде единен фронт против тези, които я разсипаха. Все трябва да има служби, които са наясно КОЙ ИЗТОЧИ ПАРИТЕ НА БЪЛГАРИТЕ. Искам наказания, искам възмездие за милионите онеправдани българи. И вярвам, че истината ще излезе на яве за добро или за зло. За това казах и го написах - АЗ ОСТАВАМ ТУК!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Копнах стихото Ви във фейса на моята страница. Всички Ви харесат.
Често го правя, защото много харесвам това, което мислите и творите.
За мене Вие сте едно от огледалата на поезия и позитивни мисли в Блог.бг.
А за коментара Ви оставам безмълвен, защото и аз съм бил емигрант 6 год в Германия.
Хубава събота и неделя!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938508
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031