Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 09:41 - След края
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1770 Коментари: 11 Гласове:
12

Последна промяна: 07.09.2011 10:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дъждовен ден, в очите замъглено
и всеки ден ми носи самота.
Победи гръмки, нищо споделено.
Живея ли? Живот ли е това?!

Научих се, че хората са лоши.
Такива срещах в краткия си път.
Звезди броях в студени нощи,
усмивките запращах в прашен кът.

Дете ли съм, когато се страхувам,
че позволихте някой да реши,
че детския живот съвсем не струва?
Защо убихте светлите мечти?

Звездичка съм, която денем грее
в небето синьо с ярка светлина.
Невидима, но още в мен живее
един копнеж - да срещна доброта.

Дъждовна капка нежно те докосна
и вярвай, че дори това съм аз.
"Изключено! Не може да възкръсне
един живот прекършен с дива страст!"



Тагове:   Отвъдното,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dushka - ...
07.09.2011 09:49
Фактът, че някой си позволява да отнеме детски живот показва, че този човек не чувства моралната санкция на обществото и не се опасява от нищо. Не може да се свиква с това...
цитирай
2. zabavnata - borislava0513
07.09.2011 09:55
Здравей, Бо. Звездичките са си там, горе. Денем не ги виждаме, а от това им става тъжно. Не оценяваме това, което имаме, а когато го загубим е прекалено късно за каквото и да било.
Успешен ден!
цитирай
3. zabavnata - dushka
07.09.2011 10:01
Безнаказаност, недосегаемост, наглост! Що за ИЗРОД трябва да си да изпиташ удоволствие от насилие над дете?!
цитирай
4. zabavnata - borislava0513
07.09.2011 10:52
Не, Бо! Има гадове, които не заслужават да живеят. Зад нечии миловидни муцунки се крият страшни ЧУДОВИЩА. Едни са се превърнали в машина за власт и пари, други в техни безропотни слуги. Прости ми нехуманното мислене, но има хора, които не заслужават да живеят.
За несправедливо отнетите животи - ДА. Тук си права! И все пак... Един ЛУД, един клошар може да бъде осъден много по-лесно за убийство, педофилство и каквото ти хрумне, отколкото един политик, човек с много нашивки на пагона, съдия, прокурор или мафиотски бос. Тоест твърдя, че има двоен стандарт в кривосъдието ни. Разбира се, че и прокурорските синове са недосегаеми, ако се превърнат в убийци. Какво е тук някакъв си живот на простосмъртен? Папка! Да, папка с "непредумишлено убийство" или "убийство по непредпазливост" вседствие ПТП да речем. Да не си помислите "ГОНКА" по столичен булевард. Нееее! Всякакви факти се изопачават в услуга на закона и хората с много кинти. Е? Кажи ми, че не съм права!

цитирай
5. zabavnata - borislava0513
07.09.2011 12:11
Бог ли? Прости ми, но къде е Бог, когато убиват или насилват деца? Къде е Бог, когато човек се самоубива в отчаянието си? Сигурно спи или е в годишен отпуск. Няма Бог! Не и тук, в България. Може и да има зад стените на някоя лудница, но пак няма да е истинския.
Лек ден!
цитирай
6. makont - Веднага разрови прашния кът и извади усмивките,
07.09.2011 14:07
аз ти изпращам още! Да преборим мъката с усмивки. Знам, че не е лесно и че боли, но в очите на тази звездичка трябваше да има усмивка!
цитирай
7. zabavnata - makont
07.09.2011 14:27
Така е Мая. Прибираме се вечер и прегръщаме децата си, дори да са направили куп бели през деня. Това дете, както и други деца междувпрочем отиде в небитието, а овчедушното ни общество го приема за нещо нормално. Толкова ли сме богати, че можем да си позволим още една угаснала детска усмивка. Без детски смях света е пуст и празен!
Законодателни реформи трябват и дай боже тоя народ да се събуди! Когато гори чергата на съседа и твоята може да лумне. Знам какво си мислят повечето хора : "Това ли? На мен не може да ми се случи!" Ами не! Случва се и то постоянно.
Хубав ден, Майче!
цитирай
8. helloworld - за наш ужас
07.09.2011 14:43
от мизерия и необразованост нашия народ изтрещя! И се появиха много чудовища, които дори за 0.30 ст могат да отнемат човешки живот!!!! Трагично е!!!
цитирай
9. ognena71 - Много хубав стих! Избрала си точ...
07.09.2011 15:07
Много хубав стих! Избрала си точните думи .
Браво,хареса ми!
цитирай
10. zabavnata - helloworld
07.09.2011 18:51
Това за 0.30 стотинки и аз го четох, но не го вярвам. Причините могат да са много и най-различни. Факт е, че психическите заболявания растат лавинообразно. Факт е, че ако вземаш наркотици могат да ти се привиждат динозаври или зелени човечета и да си поиграеш на "Междузвездни войни". Хипотетично този болен младеж може и да си е падал по дечица. Не виждам нещо нормално в това 21 годишен, млад мъж да играе с 11 годишни в опустели сгради.
цитирай
11. zabavnata - ognena71
07.09.2011 18:54
Благодаря ти, Огнена! Иска ми се да пиша повече за хубавите неща в живота, за любовта, за доброто.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1942767
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930