Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2012 08:50 - Писмото
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1590 Коментари: 10 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Получих днес писмо. Жасмина!
"Налага ми се да замина.
Оставям къща, дом, деца
и тръгвам на гурбет, сега."

Замислих се и натъжих.
Приятелко, рисувам стих.
Какво прогони те от мъж,
родина, всичко...изведнъж?

Не може в нашата страна
човек да тръгва хей така.
Душичка нежна,свята, мила,
рушиш с ръка гнездото свила.

Без теб децата ще растат.
Навярно ще намериш друг.
Живот ли е това, кажи?
За теб ужасно ме боли.

Не тръгвай! Помисли добре.
Децата тук, а ти ... Къде?
Дори сълзите ти в нощта
ще питат: "Имам ли вина?"

Чета писмото на Жасмина
и страх ме хваща. Да замина?
Родителите болни, стари...
Лекуват ли се тежки рани?

Най-бедна, просеща в България
или живот с принц в Швейцария?
Въпрос излишен, неуместен,
а отговорът толкоз лесен.


За туй, не пращай тез писма!
Боли приятелко. Видя.
Кинжали всички редове,
а отговор: БЪДИ ДОБРЕ!








Тагове:   хей,   остани у дома,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - :)))
20.02.2012 08:57
Швейцария не е далече, а и цените на храните са същите като в България вече. И в двете има мултимилионери. И в двете цената на дизела е по-висока от тази на бензина. И в двете има най-много Ферарита и Майбаси в Европа. Това е дилемата - Швейцария или България - и двете са полицейски държави.
цитирай
2. zabavnata - phoenix2000
20.02.2012 09:01
Много си прав!
През цялото време си знаех, че това чувство на безпокойство е безпочвено. Веднага ще и звънна да не заминава, че и тук е като при тях.:))
Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
3. phoenix2000 - :)))))
20.02.2012 09:40
Сега като прочетох твоя коментар и после пак моя и ми стана смешно. А не го бях замислил в хумористичен стил. Направо си беше сериозен коментар.
цитирай
4. zabavnata - phoenix2000
20.02.2012 09:54
Е, да. Някои са яли повече банички като малки вместо да спестят!:)))
Сега сериозно. Знам, че имаме доста милионери, мулимилионери и пр. Една голяма част от тях бяха създадени изкуствено, от "службите", каквото и да означава това.
Успешен ден! Беше ми приятно.

цитирай
5. karaiany - Аз отдавна реших тази дилема за себе ...
20.02.2012 11:55
Аз отдавна реших тази дилема за себе си .
Първо си свободен човек (гражданин на света ), а след това си каквото и да е друго от " торбата с определения " , сиреч : българин или грък , професор или чистач , богат или беден , стиснат или благодеятел и т. н. За всичко обаче си има цена , която трябва да си готов да платиш. Ето това е , което повечето хора не са готови да направят.
И все пак , има една стара поговорка : домът ти е там , където е сърцето ти . Затова - следвай си сърцето , то никога не лъже !
Хубаво стихо , Ани ! :)
цитирай
6. zabavnata - Здравей, karaiany!
20.02.2012 13:21
Благодаря ти за позицията. С отварянето на границите и отпадането на визовия режим света се превръща в едно голямо село. Не всички могат да си позволят да пътуват. Аз много обичам да пътувам с автобус, метро, трамвай. Чувам различни истории, някои от които ме вдъхновяват да пиша. Подслушвам един вид.:)) Преди седмица може би непознат дядо разказваше как едно семейство е продало всичко за да замине, дори къщата си.
Да отрежеш корените си и да заличиш миналото не е лесно. Стана ми тъжно за тези хора, но в мислите си им пожелах късмет.
цитирай
7. анонимен - Привет, Забавната!:))
20.02.2012 22:07
И кое е по-добро: да заминеш и да тъгуваш по родината или да останеш и да я намразваш всеки ден повече...и повече...
Избор.
цитирай
8. zabavnata - Забраних АНОНИМНИТЕ коментари!
20.02.2012 22:36
Историята е полуизмислена. Наистина познавам една Жасмина. Беше болна, а се налагаше да работи. Работи без почивка, включително събота и неделя за ... 500 лева. Беше ходила до аптеката и водеше малкото си момиченце, защото няма баби и бавачки. Тази жена мечтае за нормална работа, с нормално работно време. Не е заминала, поне за сега.:(
В една ТВ анкета преди повече от година малко момченце мечтаеше всички да се "изнесем", за да имаме работа и парички. Беше сладко и тъжно. Позицията на един малчуган, който играейки попива разговорите на "възрастните".
цитирай
9. monaliza121 - Ани, анонимната съм аз. Не знам защо ...
21.02.2012 11:52
Ани, анонимната съм аз. Не знам защо съм "под прикритие" когато бях логната. Никога не пиша анонимно.
Хубав ден!:))
цитирай
10. zabavnata - Здравей, Лиза!
21.02.2012 11:57
Няма анонимни, нали знаеш?:))
Аз специално съм защитена от всякъде - личен телефон, имейли, скайп, дори блога ми се следи постоянно. Какво от това?
Хубав ден!
от мен
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938106
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031