Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2012 08:30 - Изгрев
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1949 Коментари: 10 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преминавай през новия ден
с достолепие, празнична мисъл.
Някой свъсено кресна: "Кретен!".
Остави го! Храна си е търсил.

Злободневните плюят по ред.
А пък ти си над тях, не отричай.
Все усмихнат, щастлив и напет
не нападай, псувни не изричай.

Ей с това ме спечели, сега,
тъй различен от всичко и всички.
Дух за полет, творящ свобода.
Кръгозор от простор до тревички.

Над изгрялото слънце дори
мисълта ти лети хармонично.
Птица в полет! Това си нали?
Смях вълшебен и кратко: "Различно!"



Тагове:   Изгрев,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - овој ден нека ти биде прекарсен
07.04.2012 08:40
Преминавай през новия ден
с достолепие, празнична мисъл.
секој нов ден нова надеж пријателке:)
овој ден нека ти биде прекарсен
цитирай
2. mt46 - Добро утро, Ани!
07.04.2012 09:21
Поздрав за красивия ти Изгрев!...
Честит празник и светъл ден!
цитирай
3. sande - Погледнете мен, погледнете мен ... какъв съм кретен!
07.04.2012 09:21
"Някой свъсено кресна: "Кретен!".
Остави го! Храна си е търсил."

***
Не човек, а кретен - името си казал.
цитирай
4. alexs - "Различно!"
07.04.2012 15:03
"Различно!"
цитирай
5. zabavnata - Благодаря ти, Даан!
07.04.2012 15:29
Опитвам се да живея в хармония, значимо и благородно. Дали успявам ще покаже само и единствено времето, което ми остава до края.
Слънчев ден!:)
цитирай
6. zabavnata - Здравей, Марине!
07.04.2012 15:38
Светъл ден и за теб! За мен празниците днес са много:

1. Да поздравя всички лекари за които професията е начин на живот. Нека все така всеотдайно спазват положената хипократова клетва. Да спасиш живот е най-ценното нещо на тази грешна земя. Много е дълъг списъка на всички приятели, които бих искала да поздравя лично. Все пак специални поздрави за доктор Кирилова от ВМА, която преди два имаше и РД, доктор Ставрева, доктор Христова, Наталия, доктор Димитров, доктор Рибарова, Ева, Ани, доктор Вашева, доктор Стоянова, доктор Цветков, доктор Механджийска, доктор Николова, доктор Тихова, доктор Здравкова, доктор Монова, доктор Петрова, доктор Томова, доктор Киясова, доктор Стаменов , доктор Джеров, доктор Колев , доктор Динева и др. Всъщност списъкът ми е много дълъг и все се сещам за още и още доктори. Бъдете живи и здрави! Много ви обичам!
2. Лазаров ден и предстоящия празник на цветята. Имам много приятели с имена на цветя и дори едно цвете в къщи - сестра ми.
3. Бях делегат на ВТОРИЯ редовен конгрес на ПП "Лидер", където случайно се срещнах с наш съблогър.
4.Моята приятелка адвокат Ралица Никушева днес празнува РД! Рали, честито!
5. Не е нужно да имаш специален повод за да се усмихваш на всеки нов ден.:)

Празнично и делнично - бъди щастлив, Марине!:)

цитирай
7. zabavnata - sande
07.04.2012 15:42
Тези не заслужават коментар!:)))
Теди днес ми направи страхотна прическа и аз ходя и се фръцкам, все едно стъпвам по червения килим на Холивуд.:)) Приличам на 100%-ва кифла. Ха-ха...
цитирай
8. zabavnata - alexs
07.04.2012 15:45
Щом не влизаш във всеобщите възприятия, това означава, че имаш собствен стил. Поздрави за което!:)
цитирай
9. karaiany - :)))
07.04.2012 19:57
Аман от кретени !
Кресна .
Засмя се отново .
С прическа си .
Все пак е ново ... :)))
цитирай
10. zabavnata - karaiany
07.04.2012 20:05
Настъпи ме по мазола. Толкова труд положи Теди да ми изправи косата с преса, но упоритите кичури пак започнаха да се къдрят на масури. Ужасна коса имам, не подлежи на стилистика!:))))
Кретените понякога са ужасно мили хора, особено ако срещу тях не стои дама с обноски, а подобна хулиганка.;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1942414
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930