Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 03:59 - БЕЗ КОМЕНТАР !:))))))))))))
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1621 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
... (ново) Всеки злобен и завистлив минус, който слагаш в моя блог удължава мъките ти на този свят с един ужасен месец, Валери. Няма да се откажа да те тормозя дори и да направиш вота ми отрицателен чрез гласуване с множеството ти некадърни никове. В крайна сметка, победата е моя. В световен мащаб. И дори и ти с едната си еврейска мозъчна клетка го разбираш, нали?:)
Оставям ти три дни за размисъл. Искам в понеделник сутринта да си изчистил блог.бг от гнусното си присъствие. Между другото, стихотворенията ми са копирани и в уърда, така че може и да ме изтриете междувременно:) Дистанционно, от държавата Израел:)))
Толкова ли си тъп и не си ли загрял най-накрая кой съм Аз, а?:) Ама верно евреите са тъп народ:))))

Изпратено: 28.03 23:22 От: iviviv

Изтрий | Отговор

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Оказва се, че най-мощното оръжие е ... СЛОВОТО. Явно много съм вбесила НЯКОЙ и той се опитва да ме набие направо през клавиатурата и монитора. Бегай да помпаш мускули, брат! Иска ми се да съм ЕВРЕЙКА, но не би. Мъж пък съвсем не съм, но щом казваш...
Пиеш ли си редовно хапчетата? За такива като теб има ПСИХИАТРИИ и там може би ще успеят да ти помогнат. Разбирам, че си ми ФЕН, но те моля най-учтиво да се разкараш от блога ми. Аз оставам.




Тагове:   заплахи,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Анич, ти си толкова добричка,
29.03.2013 09:00
кой може да се държи така гнусно? Сигурно ти завиждат, че пишеш толкова хубави стихове. Познавам те лично и знам, че си прекрасен човек. Тук омразата набира скорост. Хубав ден от мен!
цитирай
2. zabavnata - Здравей, Мая!
29.03.2013 16:47
Добричка, добричка, ама до кога? Допуснала съм да ми се качат на главата, но няма да разреша да скачат от горе. Който и да е вече е смешен.
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1937990
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031