Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2013 08:58 - Живи цветя
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4016 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
С любопитни очи потрепери
тъй красивичко цвете, синчец.
Слънчев лъч на поляна намери
и усети милувка, ветрец.

Взор отправи в небето, където
се редуваха облаци, прах.
Крехко беше съвсем. Стъбълцето
го държеше изправено. Страх.

Чужди стъпки изтриха росата.
Злобна сянка прокрадна се пак.
Ех, човек. Той прекърши цветята.
А след него осея се с мак.



Тагове:   Синчец,   мак,   жълтурчета,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. travell - :)
29.04.2013 21:24
Стихото е чудесно ! Малко спънато се чете обаче, трябва да призная. :)
цитирай
2. zabavnata - travell
29.04.2013 22:18
Аз пък го намирам за доста посредствено и ако трябва да бъда откровенна - хич не ми харесва.
Едно е сигурно - обожавам живи цветя и сега съм на вълна пресаждане. Артуриум е последното ми завоевание, едно такова зеленичко, с красиви снежнобели цветове. Част от "саксиите" ми са ненужни кутии от сладолед, но като се опаковат в зелени целуфани и се сложи бяла панделка става едно истинско бижу. Само най-добрите ми приятели имат честта да получат истинско цвете от мен, но условието е да се грижат добре за него. През тази година дадох луди пари за цветя в "Кауфланд" и май започвам да се вманячавам на тема градинарство.
На вилата пък засадих боровинки - черна и червена. Обожавам красиви градини, с много цветя и зеленина, с бели камъчета, мостче и рекичка или пък езеро с водни лилии.
цитирай
3. travell - Е е ех
30.04.2013 00:02
Ти хубаво го описваш, ама за целата трябва имение да имаш около някой замък :)))
Стихото и думите в него са прекрасни. Аз лично (предполагам и всеки друг мъж) не бих могъл да пиша така: потрепери, ветрец, крехко, стъбълце и т.н.
цитирай
4. zabavnata - Добро утро!
30.04.2013 07:43
Дядо ми имаше нещо като имение, къща с 13 декара двор. Не 1,3 , а 13! Къщата е била постоена така, че да има панорама над селото. Казват, че е бил доста строг, но справедлив. Починал е четири години преди да се родя и не го познавам за жалост. Баба пък беше душица, много добра жена. Сигурно съм била буйно хлапе, защото рядко ме оставяха при баба. С многото пари и с многото имения се появяват и лошотията, завистта, алчността. Освен тези земи има още ... Всичко около 300 декара, близо до София. А аз си купих само 300 квадрата, далеч от "роднините" на които многото все им е малко. И знаеш ли, тук, на моето място се чувствам доста по-добре. Замъците са много красиви, а аз обичам да пътувам и на много места виждам красота и приказност. Все още си нямам замък.:(

ПП.Сигурно можеш да пишеш, дори по-хубаво. Да не забравяме, че едни от най-хубавите стихове са писани именно от мъже, а не от жени.
Замъци. Хубаво ме усмихна, от сутринта.
Успешен ден!
от мен
цитирай
5. travell - E не...
30.04.2013 16:03
Ти тотално ме разби. мислех да ти пиша лично съобщение, но и без това твоят блог е нещо като частен клуб където влизат само определени хора, така че който влезе е наш човек, нека чете. При толкова имоти и земи, няма начин да не водиш няколко дела срещу роднини, или просто си избягала в чужбина на спокойствие. Наистина най-хубавите стихотворения са писани от мъже, но те са насочени към жени главно, а не към красотата на природата. :)))
цитирай
6. zabavnata - travell
30.04.2013 16:12
Добре дошъл в клуба тогава!;)
Има и още имоти, но не ме вълнуват. По-сладко е, когато сам си ги купуваш. В реала живея скромно и предпочитам да не се набивам на очи.
цитирай
7. basta - И аз обичам цветя, в любимата ми гора ...
02.05.2013 00:03
И аз обичам цветя, в любимата ми гора има синчец, като звезден дъжд е. Ако искаш да го видиш, заповядай :)
http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/03/05/zvezdna.1060748
Хубави празници
цитирай
8. zabavnata - basta
02.05.2013 00:18
Да, като звезден дъжд.... Хубава виртуална разходка си направих в твоя блог.
Весели празници!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938213
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031