Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2014 10:08 - Доза нежност
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2630 Коментари: 12 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За здраве подаряваме прегръдка.
На път си пожелаваме късмет.
За нежност опаковаме целувка.
След празниците идва график с ред.

Разджуркваме си заровете, вярно.
Не винаги печелим на хазарт.
Едва ли вече ни се струва странно,
че някой ни е блъснал, малко хард.

Подреждаме колодата от карти
и губиме, когато ни е ред.
Съдбата пък късмет ще ни изпрати,
дори да е индиански амулет.

Ловуваме по-често за "На склука!".
Разказваме си вицове. Какво?
Балона с пожелания се спука.
Усмивката - послание добро.




Тагове:   обич,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Усмивката-
05.01.2014 10:19
тя ни дава надеждата да вървим напред, стимул, който ни дарява позитивно.
Усмивката - послание добро.
Браво много ми хареса! Добра и успешна Нова година......
цитирай
2. mileidi - :))
05.01.2014 10:31
Нежноста се почувства и в трептението на въздуха ,след тези думи ... Усмихнат ден !!!
цитирай
3. zabavnata - aip55
05.01.2014 10:38
Благодаря.
Не харесвам роботизираните ни, "делови" и студени пози. Една сърдечна усмивка може да направи чудеса и аз я обичам точно такава.
Щастлива 2014-та!
цитирай
4. zabavnata - mileidi
05.01.2014 10:39
Защото обичам да се чувствам така - ВЛЮБЕНА.:)
Влюбен ден, с повече усмивки и искри на обич в очите!;)
цитирай
5. valben - :)
05.01.2014 10:52
Усмивката дано да те настига,
дори когато ти е все едно,
Но влюбена бъди - това ти стига,
обичаш ли, не ще те стигне зло!
цитирай
6. zabavnata - Здравей, Вал!
05.01.2014 11:14
Усмивката дарява позитивно,
късмет разпръсква, ражда красота.
Каквото и да правим е градивно
с усмивка и с песен на уста.

Лек ден, Вал! Никога не ми е все едно, винаги съм като едно "торнадо" от чувства и не се знае как ще се завихри, какви ще са пораженията. Бедствие!:)))
цитирай
7. milady - :))))))))))
05.01.2014 12:06
:P:P:P:P
цитирай
8. анонимен - 6. zabavnata - Здравей, Вал!
05.01.2014 12:32
zabavnata написа:
Усмивката дарява позитивно,
късмет разпръсква, ражда красота.
Каквото и да правим е градивно
с усмивка и с песен на уста.

Лек ден, Вал! Никога не ми е все едно, винаги съм като едно "торнадо" от чувства и не се знае как ще се завихри, какви ще са пораженията. Бедствие!:)))



"Бедствие!" - колко точно си го синтезирала в една дума.
Заслужи адмирациите на Братчето си, дааа...
цитирай
9. zabavnata - О, Рей!
05.01.2014 13:06
Не очаквах удар в тила!:))
Кажи две добри думи за сестричката си. Без друго не мога да разчитам на препоръка от предишен работодател. Нали си спомняш, че дори написах разказ за ИЗТОЧВАНЕ НА СРЕДСТВА ПО ПОЛИЦИ ЖИВОТ ? Само в България бели якички в скъпарски костюми могат да източат ЧУЖДИ ПАРИ и да им ръкопляскаме на глупостите.
Но, да... Прав си! Аз съм едно ПРЕКРАСНО бедствие.:))) Ха-ха-ха... Не всеки може да ме преживее.:)))
Брат ми, ужасен си, така да знаеш. Не съм ли те учила да си по-галантен с дамите?
цитирай
10. анонимен - 9. zabavnata - О, Рей!
05.01.2014 13:48
zabavnata написа:
Не очаквах удар в тила!:))
Кажи две добри думи за сестричката си. Без друго не мога да разчитам на препоръка от предишен работодател. Нали си спомняш, че дори написах разказ за ИЗТОЧВАНЕ НА СРЕДСТВА ПО ПОЛИЦИ ЖИВОТ ? Само в България бели якички в скъпарски костюми могат да източат ЧУЖДИ ПАРИ и да им ръкопляскаме на глупостите.
Но, да... Прав си! Аз съм едно ПРЕКРАСНО бедствие.:))) Ха-ха-ха... Не всеки може да ме преживее.:)))
Брат ми, ужасен си, така да знаеш. Не съм ли те учила да си по-галантен с дамите?



Ако още веднъж ми кажеш "Рей" такова цунами от галантност /на която видите ли тя ме била учила - бааси самочуВствието.../ ще ти стоваря на главата, че никаква препоръка няма да ти е нужна!
Дори самата ти няма да можеш да се преживееш - не някой друг да се мъчи с теб!
Ако Великолепно, Страхотно и Възвишено Братче ти се струва дълго и ще ти се връзва езика на фльонга, докато го издумаш - можеш да ми викаш просто Брю.
Все пак тук сме едни ха-ховци, които се забавляваме.
Е... някои все на политика и възвишеност ги избива /няма да ти посочвам - само ще те погледна/, но к'во да ги правим - и те Душа носят.
/поне се предполага де - ха ха/
цитирай
11. zabavnata - Хей, ама че си скромен !!!
05.01.2014 14:32
Брю е запазена марка за Бло. Много лигаво и интимно ми звучи, така че ще прощаваш.
Какво ще ми се стовари? Чакай бе, брат ми... Развалих си застраховката и няма полза от събитие. Плюс това и да имах пак можеше да се окаже, че са ме сменили като договорител или теб като ползващо лице и парите да изтекат към някой "ФАНТОМ" с реална сметка в Швейцария.
С политиката се разведох, ако не знаеш. Възвишена хулиганка, хахаха... Добре звучи!
цитирай
12. zabavnata - Милейди, без отговор ли те оставих?
05.01.2014 14:34
"Смехът е здраве!". Да пием за ШУТОВЕТЕ ! Шут като клоун, шут като ритник... Кой както иска.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1941588
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930