Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2011 08:19 - Интуиция
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3345 Коментари: 26 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Зададе днес ти тема интересна
и впуснах се в размисли от раз.
Сериозна връзка или твърде лесна
избирам да е всичко между нас?

Дори разказа за предишни връзки.
Погледнах, чух и сякаш онемях.
Мъжете са брутални, твърде дръзки.
Сърдечна болка. Всъщност оживях.

Ти търсиш топлинка и нежна ласка.
Аз сила и разбиране от мъж.
Не задълбавай! Знам, това те стряска.
Уверено поне сега се дръж.

Дали не мога също като тебе
да си набавям мъничко храна,
когато за душата е потребна?
Изкуството се храни с любовта.

Лъжата тук е някаква добавка
и действа като глупав анабол.
Импулсен секс не е за всеки.Справка!
Навярно предизвиква зъбобол...

Аз вярвам - любовта не се планира!
Не я намираш в клуб срещу пари.
Свободен днес е всеки да избира.
От избора понякога боли.

Решението с изгрева, с кафето
усмихва ме и ставам по-добра.
Поглеждам хоризонта общо взето
и вярвам, че намерих любовта.



Тагове:   любов,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Добро утро, Ани!
01.12.2011 08:45
Красиво е, когато Утринта
копнежно те целуне Любовта... :)

Светъл и безбрежен Ден!... :)
цитирай
2. zabavnata - mt46
01.12.2011 09:05
Красиво утро.Хоризонти чисти.
Природата е щедра, ще даде!
"Не се предавай!"- който е измислил
е много прав. Дръж щастие в ръце!

Усмивки от мен!
Топъл, влюбен ден!
цитирай
3. murmashka - Много добро стихче! Лек и приятен ...
01.12.2011 10:30
Много добро стихче!
Лек и приятен ден!
цитирай
4. zabavnata - murmashka
01.12.2011 11:19
Благодаря. Хубав ден и за теб!:)
Ани
цитирай
5. cefulesteven - Наистина: не се планира, не се пл...
01.12.2011 11:41
Наистина: не се планира, не се планира любовта. Тя се случва.
цитирай
6. zabavnata - Здравей, Стеф!
01.12.2011 11:43
Да. Понякога ни връхлита като ураган, съвсем неочаквано.
Хубав ден!:)
цитирай
7. ognena71 - Поздрави за стихотворението! ...
01.12.2011 11:53
Поздрави за стихотворението!
Лек ден.
цитирай
8. hristo27 - Ето ти рецепта:
01.12.2011 15:47
Пази се от зъбобол и посрещай изгрева с усмивка и кафе.
цитирай
9. monaliza121 - От избора понякога боли.
01.12.2011 17:39
Да, но си е наш изборът.:))
Поздрав!:))
цитирай
10. zabavnata - Здравей, Огнена!
01.12.2011 17:45
Прочетох един постинг за човешките отношения и възможностите : сам/а, с някой за да не си сам/а, търсиш точния човек и се молиш да си оцелил шестица от тотото, а чувствата да са взаимни. Порази ме дълбочината на темата и така се роди този стих.
Лека вечер!:)
цитирай
11. zabavnata - Здравей, Христо!
01.12.2011 17:49
Напълно си прав! Предпочитам чаша топло етиопско кафе и да се любувам на изгрева пред това да ме избива на философия и политика рано сутрин.:)))
Лека вечер!
Ани

цитирай
12. zabavnata - Здравей, Лиза!
01.12.2011 17:52
50 на 50. Може пък и да не боли?! Знае ли човек?
Поздрав най-сърдечен!:)
цитирай
13. karaiany - Чудно е ! Звучи като изповед ! :)
01.12.2011 18:05
Чудно е ! Звучи като изповед ! :)
цитирай
14. zabavnata - karaiany
01.12.2011 18:23
Да, ама не е. Искаш ли да чуеш моята гледна точка относно изневерите. Слушай! Днес много хора разбират за предателството, къде с "доброжелатели", къде с интуиция. Един мъж може да прекара с проститутка час, два, ден, седмица... Колкото му харесва и стига да може да си го позволи. В същото време разбирайки за изневярата половинката му в къщи е като хербаризирана пеперуда, хваната с карфици и поставена в "класьор". Тя не се чувства по-различно от другата. Явно е много гадно да си с някой от немай къде. Темата има много лица и различни гледни точки. Само споделих, че прочетох нещо и драснах няколко реда в стихотворна форма. А иначе... Плюя на обществените норми и на клюкарския "морал". Всяка монета има две страни. Ти избираш: ези, тура. Може и да не ти се падне това, което искаш.
Лека вечер!:))
цитирай
15. pcelata - Много свежо и истинско.
01.12.2011 19:50
Любовта,или я има или я няма.Но,лично аз-не приемам изневярата.И ако,ми се случи-повярвай ми,че и Господ ще ме чуе.А него,ще го пратя там-където най-ще го заболи...при МАЙКА МУ!!!!!!А повярвай ми,че това ще го убие по бързо от думите.Сърдечно те прегръщам.
цитирай
16. zabavnata - pcelata
01.12.2011 19:53
Сладурка! Успя да ме разсмееш.:)))))))))))))
цитирай
17. musicriver - :)
01.12.2011 23:30
Ани, добра нощ!
Присети ме за едно стихо, което съм написала, но още е чернова и ще го пусна по-натам... То, който трябва го видя вече...:)
Поздравявам те с него и песничката с която върви "в комплект" и ти пожелавам изпълнени с романтични мечти сънища :

Love is for free

Усмихвай се, когато вън вали.....
И някак странно синьото изчезва....
А тротоарите под тъжните мъгли....
Изглеждат като паяжинна мрежа....

Прегръщай ме под сивия капчук....
Мокри лицето ми с кристални капки....
На тъмното и звездното напук....
Изпивай ме на бавни нежни глътки....

Целувай ме под вятърно небе....
Когато тялото ми стене като струна....
Удавяй ме във твоето море....
За любовта ни и това си струва....

http://www.youtube.com/watch?v=-ZWaICOE0NY&feature=player_embedded
цитирай
18. naidobriq - Pozdravche i ot men za stihcheto..
02.12.2011 00:05
Dobro utro veche i veselk den ti jelaya:)
цитирай
19. zabavnata - musicriver
02.12.2011 04:46
Здравей! Заспивам рано, будя се към 2-3 часа... Не ми се спи. Стихчето е супер! Вярвам, че е стигнало до когото трябва.:)
Успешен ден!
цитирай
20. zabavnata - naidobriq
02.12.2011 04:49
Добро утро! Бети ме събуди в 2 часа и сега тя спи на топличко до парното, а аз се разхождам из къщата като самнобул.
Весел ден и на теб!:))
цитирай
21. erato7 - Поздрави, Аничко-сладураничко!
02.12.2011 08:29
"Аз вярвам - любовта не се планира!
Не я намираш в клуб срещу пари.
Свободен днес е всеки да избира.
От избора понякога боли.

Решението с изгрева, с кафето
усмихва ме и ставам по-добра.
Поглеждам хоризонта общо взето
и вярвам, че намерих любовта."
цитирай
22. zabavnata - Здравей, Ерато!
02.12.2011 08:42
Сбъркан ден. Теди ми е болничка.Лежи си с темепература и е като "дробче". За днес имам куп планирани задачки, а мислите ми ще са все у дома, при детето. Това е тя, най-истинската, безусловната ЛЮБОВ.
Хубав ден за теб!
цитирай
23. mt46 - Привет, Ани!
03.12.2011 09:39
Твоят блог е свеж и искрен - като огледало на душата ти, на проблемите ти. Затова ми харесва да те посещавам...
Лек ден! :)
цитирай
24. zabavnata - Здравей, Марине!
03.12.2011 10:06
Благодаря ти. Това, че винаги казвам това, което мисля често наранява. Така и не се научих, че понякога е по-здравословно да се мълчи. Обичам да разглеждам хората и природата под различен ъгъл. Вярвам в ДОБРОТО, в ЛЮБОВТА, в ХОРАТА.
Искам да вярвам, че "съединението прави силата", а не обратното. Искам да живеем в по-добър и справедлив свят. Искам го!
Хубав ден!:)
от мен
цитирай
25. karaiany - Да, ама не е. Искаш ли да чуеш моята ...
03.12.2011 10:57
zabavnata написа:
Да, ама не е. Искаш ли да чуеш моята гледна точка относно изневерите. Слушай! Днес много хора разбират за предателството, къде с "доброжелатели", къде с интуиция. Един мъж може да прекара с проститутка час, два, ден, седмица... Колкото му харесва и стига да може да си го позволи. В същото време разбирайки за изневярата половинката му в къщи е като хербаризирана пеперуда, хваната с карфици и поставена в "класьор". Тя не се чувства по-различно от другата. Явно е много гадно да си с някой от немай къде. Темата има много лица и различни гледни точки. Само споделих, че прочетох нещо и драснах няколко реда в стихотворна форма. А иначе... Плюя на обществените норми и на клюкарския "морал". Всяка монета има две страни. Ти избираш: ези, тура. Може и да не ти се падне това, което искаш.
Лека вечер!:))


Люта чушка си , но звучиш съвсем искрено . В сдъщото време едва скриваш болката от една такава констатация , което говори , че не си го преодоляла.
А колкото до получаването , винаги получаваш това , което искаш. Проблемът е , че не винаги го разбираме , докато ne стане наше ...Приятен weekend и на теб ! :)
цитирай
26. zabavnata - karaiany
03.12.2011 11:08
Здравей!
Това за лютата чушка много ми хареса. Всичко е психология. Можеш да бъдеш наранен и да се почувстваш жертва само ако го допуснеш. Всичко е въпрос на това как ще реагираш в дадена ситуация. Омразата може да бъде другата страна на любовта, ноооо... Виж, безразличието е нещо друго. Можеш ли да гледаш през човек все едно е въздух, нищо? Аз мога!
Нищо не ме впечатлява вече. Нормално е хората да си изневеряват и после да се фукат с това, нали? Е, аз пък съм демоде и не ми пука, че не съм "съвременна".
Лек ден и на теб!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1946569
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930