Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2013 09:26 - Ето, за това става дума!
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2107 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Квазимодо поне има красива душа!
11.05.2013 09:33
Тези нямат нито души, нито сърца. Плевнелиев и другите, които ме канят да гласувам - НЕ СТЕ ПОЗНАЛИ! Всички партии са един голям ЦИРК, създаден от генералите. Няма достойни личности на които да гласувам доверие, че могат да накажат предателите и хората да живеят по-добре, а територията България да се превърне в държава. Колкото повече чета хронологията на прехода толкова повече се натъквам на мърсотия, тиня и воня. И тези ме убеждават, че ще направят еди какво си. Лапачи, махайте се!
цитирай
2. hatanasov - Тъй де...
11.05.2013 09:33
Но след като не ги изритахме както в другите страни от източния блок, сега само с избори може, макар и доста късно вече.
цитирай
3. travell - късно, рано...
11.05.2013 15:25
Трябва да се почне от някъде...
цитирай
4. hristo27 - Ето случай, при който бъдещите д...
11.05.2013 18:30
Ето случай, при който бъдещите депутати от различните партийни цветове няма да имат противоречия:

" Новите депутати ще започнат с 2415 лв. основна заплата, върху която ще се начисляват добавки за трудов стаж, участие в парламентарни комисии и други. Това стана ясно, след като Националният статистически институт обяви данните за средните възнаграждения през първото тримесечие... с над 200 лв., отколкото получаваха народните избраници в 41-ия парламент... "

цитирай
5. zabavnata - travell
11.05.2013 18:34
350 000 ФАЛШИВИ БЮЛЕТИНИ ! Сетих се ИВАН БОЖИЛОВ, който беше действаш депутат от ГЕРБ и носеше чували с бюлетини на едни предишни избори. Този пак ми се хили от едни плакати на ГЕРБ . Прокуратурата да си каже тежката дума ! Стига са се крили зад ИМУНИТЕТА си някакви хора. Конституцията беше тотално ПРЕГАЗЕНА.
Вчера купих обувчичи на едно прохождащо бебе. Родителите са БЪЛГАРИ и са останали без работа, живеят само с детски ПОДИГРАВКИ и майчинството, а районът им е обезлюден, няма работа. Много хора в страната са докарани едва ли не до просия. Заради това дете и бъдещето на НАШИТЕ ДЕЦА реших, че утре ще гласувам. От служба "ГРАО" така и не ми отговориха, кого съм подкрепила без да знам. Да уточня, че не съм участвала в подписка за регистрация на НИКОЯ ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА. Убедена съм обаче, че е възможно да е имало злоупотреба. Мълчанието на "ГРАО" подсили тези ми съмнения. А ако не гласувам и някой драсне подпис вместо мен? От 350 000 бюлетини "В ПОВЕЧЕ" една може да се окаже МОЯТА. Баси!
Харесвам разследващата журналистика и за това искам да изкрещя: БАРЕКОВ, С ТЕБ СМЕ ! ОСТАНИ В БЪЛГАРИЯ и БЪДИ !

ПП - ДНЕС БЕШЕ ПЪЛНО С ПАЗАРУВАЩИ НА НАЙ$ГОЛЕМИЯ ПАЗАР В БЪЛГАРИЯ - ЖЕНСКИЯ. ПАК СЕ ПРОДАВАХА КОНТРАБАНДНИ ЦИГАРИ И ТОВА ЯВНО НЕ ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ НИТО НА ГЕНЕРАЛ ПЕТЯ ПЪРВАНОВА, НИТО НА ГЛАВЕН КОМИСАР КАЛИН ГЕОРГИЕВ. Служебното правителство НЕ РАБОТИ ! Защо им дават заплати ?!
цитирай
6. zabavnata - Заплатите им са пари за семки!
11.05.2013 18:37
Аз не се чувствам парламентарно представена от НИКОЙ. Голяма помия, голямо чудо!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1947228
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930