Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2013 13:57 - Губене на време или урок по човечност?
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1286 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 14.07.2013 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В четвъртък си купих "Журнал за жената" с книжка. Списанието го "схрусках" на мига, но книжката оставих за почивните дни. Реших, че е поредната сладникавоблудкава история, жанр, който сестра ми обожава, но не и аз. Вечерта се сетих за книжката и я извадих от чантата си с намерение да чета. Съседът под мен си има партизанско име "Диджей Гошо" и от три дни се вихри с музика от която не мога да чуя собствените си мисли. В скайп някакви деца си бяха организирали конферентна връзка и темата беше повече от откачена - говореха за бързи и скъпи коли. Едно превъзнасяне от лигави кифли, което допълнително ме натоварваше да се съсредоточа върху "Пари и чувства". И на всяка втора дума следваше "Няма лошо!". Полудявах просто. Тръш на една страна, тръш на друга, но нищо от прочетеното не стигаше до мозъчните ми клетки. Захвърлих ядно книгата и заспах напук на цялата дандания.
Събудих се отпочинала и се зачетох. Така, така... Главният герой, ама супер герой от типа агент 007 - черна коса, тъмносини очи, сексапил, загар , т.н. Синя риза, незнам си какви поршета и ферарита. Спомних си разговора на хлапетата от вчера. Телевизия, кино, романи... Всичко изкривява реалността до степен розови облаци и така нататък. Даже ме напуши смях като си представих цялата планета населена с един тип мъже, клонинги на въпросния герой - неотразим сексапил, черна коса, тъмносини очи, назнам си какви коли / от коли не разбирам, а и не ме вълнуват/ . Този път обаче съседът беше спрял музиката , а и децата спят до късно, защото са във ваканция.
Интересна книга, определено. "Има само едно нещо, което е по-лошо от това да имаш гадже без пари - и това е да имаш гадже с ужасно много пари." Това е първото изречение от книгата.Стигнах до 143 страница и продължавам.
Може пък и да се науча да се държа възпитано с определен кръг хора, заради парите и колите им. Напушва ме смях и си казвам: "Едва ли!". А в ушите ми още кънти музиката от вчера и тийн фразата: "Няма лошо!".



Тагове:   готино,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shaffi - никога не е късно , да
14.07.2013 15:09
научиш нов, урок--житейски...хубав ден!
цитирай
2. makont - Ха-ха-ха, Анич. Представям си красивият синеок тип.
14.07.2013 18:30
Майко мила, пък аз винаги съм си падала по по-грозничките мъже. "Лошо няма". Май трябва да се перефразираме, иначе изоставаме от общата лудост. Бъди красиви и чети и да пишеш пак. Усмивки и спорна нова седмица!
цитирай
3. troia - След
14.07.2013 19:47
100 години, тук ще е много забавно, но за съжаление няма да го видя. Сигурно ще е пълно със супер жени и супер мъже, /падат цените на пластичните операции/, а ако открият и елексир за вечна младост, шоуто ще е пълно. Цялата политическа върхушка и културен елит ще са вечни и управляват вечно.:))
цитирай
4. zabavnata - shaffi
14.07.2013 21:12
D:)))
Имаше една малко нецензурна приказка. Явно цял живот ще си ходя хъм, недооправена и недонаучена. Тц! Не мога да повярвам, че съм толкова цапната и го написах.
А на теория да, така е.
Хубава вечер!:)
цитирай
5. zabavnata - makont
14.07.2013 21:20
Това е някакъв нов лаф и аз уж чета, ама подслушвам и с двете уши. Подъл номер, ама пусто любопитство. А, не! Отказвам да се впиша в общата лудост. Ако всички подкарат тузарски коли и изглеждат по един и същи начин като героя от книгата ще си намеря някой марсианец, честно.

Успешна седмица, Майче!:)
цитирай
6. zabavnata - troia
14.07.2013 21:25
Не знам как ще се разберат кой е по-По- НАЙ та да си го изберат за модел на калъп. Представи си шоу в което всички са умни, богати и красиви и изглеждат като един човек. Ако докарат глас и жестове - връх на сладоледа. Сигурно ще е гадничко премиер, президент и градинар да изглеждат като две капки вода. Тогава властта и парите едва ли ще имат значение. Само си представи!!!
цитирай
7. troia - Скууука!
14.07.2013 21:58
zabavnata написа:
Не знам как ще се разберат кой е по-По- НАЙ та да си го изберат за модел на калъп. Представи си шоу в което всички са умни, богати и красиви и изглеждат като един човек. Ако докарат глас и жестове - връх на сладоледа. Сигурно ще е гадничко премиер, президент и градинар да изглеждат като две капки вода. Тогава властта и парите едва ли ще имат значение. Само си представи!!!

Ще ни търсят нас несъвършените под дърво и камък, но няма да ни има.:))
цитирай
8. zabavnata - troia
15.07.2013 08:31
Ужасно ме забавлява самата мисъл, не че е възможно на практика това да се случи.
Светъл ден и успешна, нова седмица!
цитирай
9. travell - :)
15.07.2013 17:13
Лафчето е: Лошо няма, хубаво хич!
цитирай
10. zabavnata - travell
15.07.2013 19:44
От къде да знам? Много съм задръстена и не ги разбирам тези лафчета.
Хубава вечер!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1944043
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930